Hoppa till innehåll

Foto

[Säljes] Ogre Kingdoms(Ogre Khans)

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 emil

emil

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 053 Inlägg:

Postad 14 februari 2016 - 19:14

Säljer av lite f.d. projekt.

8 Ogres som jag gjorde om till ett Blood Bowl-lag med mindre obetydliga konverteringar.
7 Gnoblars som jag gjorde till Blood Bowl-laget med mindre obetydliga konverteringar.

Bild:
https://www.dropbox....oblars.jpg?dl=0

Ha det bra, ha ingen brådska, för det har inte jag.

#2 emil

emil

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 053 Inlägg:

Postad 23 februari 2016 - 18:46

Uppdaterade med ett lite bättre foto på mina Blood Bowl-Ogres bara. Enjoy eller nåt.

#3 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 348 Inlägg:

Postad 25 mars 2016 - 11:08

Om du hade velat sälja separat för en fin peng hade jag kunnat vara intresserad av 11 ogres på sprue (alternativt hälften) och 20 av dina gnoblars på sprue (från box inte från battalions alltså)! Ps. jag vi har pratat innan men jag måste varit blind när jag trodde det var fel upplaga på dina Ogres, sorry det är samma som i senaste batallion ju, så går det när man stirrar sig blind på boxarna :)

#4 emil

emil

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 053 Inlägg:

Postad 25 mars 2016 - 13:26

Jag ska fundera lite på det, spontant känns det ok. Men vad menar du med: "20 av dina gnoblars på sprue (från box inte från battalions alltså)!"?

Jag har en box med oöppnade Gnoblars, men det är 24st i varje låda. Så du får nog ta 24 Gnoblars isf.

En fråga: Behöver du kanonerna till Leadbelchers öht till ditt arméprojekt?

Lite överkurs: Bakgrunden är den att jag håller på att bygga en Troll/Snotlinghorde-armé, men reglerna till den i O&Gs 0,99 suger stenhårt. Så jag funderar på att köra Ogre Kingdoms: Trolls som Ogres och Snotlings som Gnoblars. Och då behöver jag kanon-armarna till Leadbelchers nämligen.

#5 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 348 Inlägg:

Postad 25 mars 2016 - 14:14

Gör så, fundera och återkom bara!

Nej, jag har behöver inte kanonerna till Leadbelchers, tänkte bara göra Ogres och Ironguts så fall. 
Ah, ja 24st gnoblars får det bli då ja :) 

Ah, ja du har ju många Gnoblars kvar då ändå ju. Behöver du några av dom obyggda Ogres till ditt projekt kan jag vara intresserad av hälften också som sagt, men färre känns inte lönt för vad frakten kommer kosta. 

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar