Hoppa till innehåll

Foto

Tnq 10 - Predictions!

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
3 replies to this topic

#1 Marrcus Oestling

Marrcus Oestling

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 646 Inlägg:

Postad 25 oktober 2018 - 17:15

Jaha vad tror folket då efter att ha kollat på listorna?

Jag tycker det är ganska spridda skurar må jag säga, ingen sådär solklar favorit. Kan Einemos träd överraska? Håller Erikssons chariot-karaktärer? Kan Aronsson ta BPs med VS utan hjul? Skall Tusker Cavet visa vägen för Lagerlöf? Kan Rickard J prestera med Sveriges bästa lista? Skall Wennbergs VC lyckas dodgea mig IGEN för en topp 3-placering? Frågorna är många. Jag tror att Jack's DE och Tobias UD kan placera sig högt.

Min prediction på topp 5: Mogge, Edvardsson, Wennberg, Eriksson och... ja det måste ju bli jag då.

//Sveriges trevligaste Warhammerspelare

Svensk mästare 2012 - OnG
Svensk mästare 2016 - SA

Svensk mästare 2018 - SA

ETC Team Sweden 2015 - OnG

ETC Team Sweden 2016 - OnG

ETC Team Sweden 2017 - SA

ETC Team Sweden 2018 - SA

ETC Team Sweden 2019 - UD

#2 mungojerrie

mungojerrie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 075 Inlägg:

Postad 25 oktober 2018 - 19:36

Jag litar kallt på att mina träd håller sig i ett stabilt mittenträsk! Det är inte bra men det är coolt :)

Johannes Einemo
GoB-Syd

#3 Stampede

Stampede

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 551 Inlägg:

Postad 26 oktober 2018 - 09:36

Östling har än en gång gjort misstaget att underskatta mina alver, och detta kommer stå honom dyrt, Pyromancy Master or no! Min prediction för topp 5 kommer vara as follows:

5 - Mattias Lagerlöf: Nu har ju hans Rock Aurochs sprungit runt och töntat sig en tid, så de kommer börja rulla på ordentligt igen. En tidig förlust mot Lotto-Östling kommer dock betyda att han precis missar pallen, men kommer å andra sidan kränka honom till den grad att han sätter samtliga charges resten av turneringen.

4 - Jag själv: Jag är den eviga fyran pga random saker verkar det som. Likt SM kommer jag även denna turnering krossa på med mina Shapeshifters, men möter säkert någon All mounted Empire vägg med Pyromancy som i kombination med mina 17/20 målningspoäng för krattig WYSIWYG gör att jag halkar ner från 2'a till 4'e plats.

3 - Christian Wennberg: Svensk expert på swift reforms. Misslyckas att dodge'a Peters skytte VS med Storm Banner, men på något vis lyckas han vinna den matchen med ett par snygga dice-rolls och total immunitet mot könsord. Sedan bara micro-manage'a han sina zombies till en tredjeplats, och samtidigt på något vis lyckas han övertala hela Svenska communityn att VC är ospelbara.

2 - Marcus Östling: Han mosar på som han alltid gör, men i sista matchen kommer han att möta Eriksson, förlita sig på tur som vanligt, utsättas för lite sådär mysig medel dice-rape för en gångs skull, och förlorar 12-8, och därmed första platsen. Han kommer skrika en del. Mathias kommer mest fnittra.

1 - Mathias Eriksson: Kommer få en stabil grund genom total noobstomp dag ett, och första matchen dag två åker han på Mogge som snabbt inser att lejonkärror vs Spindlar inte är en rolig matchup. Sista matchen möter han dock på Östling, som han spöar upp lite sådär lagom, varpå han kommer vibrera utav ren skadeglädje.

Daniel Tooke

ETC Sweden 2016 - Sylvan Elves

ETC Sweden 2017 - Undying Dynasties

"If you find yourself in a combat situation, try to look unimportant. Hopefully the enemy will be short on ammo."

#4 Lagerlöf

Lagerlöf

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 887 Inlägg:

Postad 26 oktober 2018 - 10:00

Vilken press D;

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar