Hoppa till innehåll

Foto

Håller På Att Skapa Ett Etc Lag För Att Representera Sverige!

• Please log in to reply
103 replies to this topic

#101 Marshal

Marshal

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 624 Inlägg:

Postad 17 juni 2012 - 22:20

@atnas Om jag inte missminner mig så lirar du väl på RT? PM:a mig här eller på RT:s forum, kasta ihop en hård ork and goblin lista så kör vi. Osäker på vad som är en hård lista? PM:a någon typ painblom för assistans.

Om någon av er andra på detta forum hänger och spelar i Stockholm. Hör av er PM ledes. Kommer att spela frekvent resten av sommaren och ju fler och varierat motstånd desto bättre.

#102 nialion

nialion

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 556 Inlägg:

Postad 17 juni 2012 - 22:25

Om du vill kan vi ta en match Robert. Wood Elves eller Skaven kanske?

#103 Marshal

Marshal

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 624 Inlägg:

Postad 17 juni 2012 - 22:27

Kanon nialion. Höres per telefon imorn. Alla andra ute i cyberrymden. PM:a om ni vill lira så kloggar vi inte igen denna tråd.

#104 Atnas

Atnas

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2 386 Inlägg:

Postad 17 juni 2012 - 23:50

@atnas Om jag inte missminner mig så lirar du väl på RT? PM:a mig här eller på RT:s forum, kasta ihop en hård ork and goblin lista så kör vi. Osäker på vad som är en hård lista? PM:a någon typ painblom för assistans.

Om någon av er andra på detta forum hänger och spelar i Stockholm. Hör av er PM ledes. Kommer att spela frekvent resten av sommaren och ju fler och varierat motstånd desto bättre.

Yes, kör på RT! Och hård lista, tja... grejen är ju att jag bara kör Goblins med mina OnG, så det är också det jag har att plocka av (inklusive trolls osv) modellmässigt då jag endast har typ 20 Black Orcs. Är lite därför jag inte bett om matcher mot ETC spelare- jag skulle kunna göra listan så hård som möjligt inom ramarna för vad jag kan, men kände mer att jag skulle slösa deras tid ifall jag inte gav allt genom att plocka orcer också! Men klart, vore intressant att se hur långt Goblins klarar sig och vad som skulle kunna fixas för att göra den hårdare.
Tobias Karringer

Dvärgar och Goblins!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar