För min del funkar det utmärkt, dock är centigors på gränsen till prox och kanske något tveksamt.
Bestigors och warriors är ungefär samma storlek, både har gw-yxor och heavy armor.
Razorgor som dragdjur till stora kärnorna låter riktigt bra 
Om du ska sälja massa, postar du i säöjtråden på forumet? Låter intressant
Ja jag tänkte lägga upp det på tradera men kan ju iofs lägga upp en sälj annons på köp och sälj så snart som jag får tid att sortera allting. Är en hel del och tyvärr mycket skadat pga flera omgångar av att flyttat runt och dåliga förvaringsmöjligheter så ska se till att sammanställa allt så jag lättare kan sälja av allt lite mer organiserat än vad det är nu.
Så kan nog ta en stund iom en hel del fixande där hemma utöver figurerna.
Jag brukar ha som tumregel att det ska lätt för motståndaren att förstå vad det är.
Frågar motståndaren en gång är det fine, men behöver hen fråga flera gånger så har man nog misslyckats.
Okej! Men det är en bra riktlinje, ska ha det i åtanke 
Kör bara, vi som spelat tidigare versioner av Warhammer har inga problem, då Beastmen & Chaos var i samma armé. Det var bättre förr.
Ja jag måste ju erkänna att jag önskade att det skulle bli något sådant igen nu i 9th age men det är ju svårt när man har många önskningar och båda lagen har flera enheter än vad de hade på den tiden.
Antaget att du menar att du kör 9th age nu, så finns det inga modeller till några lag överhuvudtaget, även om en del grejer naturligtvis passar i bättre i mångas bild av vad det är. Som Kaj säger, behöver motståndaren fråga många gånger har man nog misslyckats i sin representation, men annars är det bara att köra.
Och min bild av kaosarméerna är formad av den tid när man kunde blanda fritt, så tycker att det passar utmärkt.
Ja nu för tiden så är det bara 9th age men har några polare som är mer inne på att spela 8th fantasy då de inte satt sig in i 9th och spelar ungefär 1-2 gånger om året högst. Så därför jag frågar om både 9th och Fantasy.
Men jag håller med dig om bilden av kaos, de var lite coolare då. Var typ det enda bra med End Times att man kunde göra det igen i några listor, sen att det inte var balanserat är ju bara ytterligare en negativ del av allting tyvärr-