Välkomna, mina damer och herrar, till den första sammanställningen av officiella modeller till kaosdvärgar i Warhammer!
Här kan ni se konceptet utvecklas. Bisarrt och konstigt från första början!
Skåda och förfasas.
Postad 19 april 2019 - 08:09
Välkomna, mina damer och herrar, till den första sammanställningen av officiella modeller till kaosdvärgar i Warhammer!
Här kan ni se konceptet utvecklas. Bisarrt och konstigt från första början!
Skåda och förfasas.
Postad 19 april 2019 - 08:26
Najs, 3rd edition är sååå snygga.
Anders "emil" R. K. GrenniCon-mästare!!! (2005) Warhammer i Borås Målningsdagbok
Säljes/Bytes: Blood Bowl Ruglud´s Armoured Orcs Vampire Counts Necromunda Dwarfs Khorngor Command Group Wood Elves Black Orcs
Köpes/Bytes: Empire(Estalia) Swordsmen Dwarf Spearmen Knights of the Blazing Sun
YouTube Channel "Kia Sidhe" https://www.youtube....z3EV3C619Qhj3tg
Postad 19 april 2019 - 18:35
Johannes Einemo
GoB-Syd
Postad 19 april 2019 - 20:22
Förståeligt att det frestar!
80-talsgrejorna uppdaterade med mini-mig-kaosdvärgar. Spana in dem.
Postad 19 april 2019 - 22:13
Jag har några stackars 3rd ed Chorfs liggandes om ngn samlare är intresserad av en deal. Jag gillar dom, men har ingen direkt användning 5-6 Chorfs. Jag hade en annan spekulant som ville ha dom, men han verkar ha fastnat i 40K-träsket.
Anders "emil" R. K. GrenniCon-mästare!!! (2005) Warhammer i Borås Målningsdagbok
Säljes/Bytes: Blood Bowl Ruglud´s Armoured Orcs Vampire Counts Necromunda Dwarfs Khorngor Command Group Wood Elves Black Orcs
Köpes/Bytes: Empire(Estalia) Swordsmen Dwarf Spearmen Knights of the Blazing Sun
YouTube Channel "Kia Sidhe" https://www.youtube....z3EV3C619Qhj3tg
Postad 20 april 2019 - 06:52
Johannes Einemo
GoB-Syd
Allmänt →
Ordet är fritt →
Veil Of The Ages: The Breach [Kickstarter]Started by Karak Norn Clansman, 04 apr 2019 ![]() |
|
![]() |
||
Allmänt →
Ordet är fritt →
The Seven Houses Of The Khâzad, By Sergio Artigas [Lotr]Started by Karak Norn Clansman, 28 mar 2019 ![]() |
|
![]() |
||
Allmänt →
Ordet är fritt →
15Mm Flora & Fauna Ute NuStarted by Karak Norn Clansman, 11 mar 2019 ![]() |
|
![]() |
||
Allmänt →
Ordet är fritt →
SnögubbetrådenStarted by Karak Norn Clansman, 18 jan 2019 ![]() |