Hoppa till innehåll

Foto

Utmanar Communityn!

ETC

• Please log in to reply
69 replies to this topic

#21 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 244 Inlägg:

Postad 25 april 2012 - 16:14

Det skulle vara lättare att göra arméer om ni kan säga vilka säkra raser ni har om de är tänkt för att spela offensivt eller defensivt.

Har gjort en WE arme även om jag tror att ni redan tänkt på en liknande lista.

1 higeborn bow of loren, arcane bodkins, netling, great weapon 236
1 spellweaver lvl4 earthing rod, moonstone of the hidden way 310 ( beast )

1 noble bsb, HODA 120
1 spellsinger lvl2 dispell scoll 150

10 glade guards musican 126
15 glade guards musican, banner, banner of eternal flame 208
8 dryader 96
8 dryader 96
8 dryader 96

5 wardancers 90
5 wardancers 90
8 wardancers 144

1 eagel 50
1 eagel 50
10 waywatchers 240
10 waywatchers 240

Det finns 36 poäng kvar för lite magic items eller något annat som kan saknas. Tycker att WE är bättre än dvärgar nu för de kan drawa mot mycket samt att de kan vinna vissa matcher vilket dvärgar kan ha svårt för.

Listan är ganska självförklarande. Ta ut allt utom de stora blocken de första rundorna och gå på de i slutet om det går eller bara undvika de.

Beast bruden ska mesta kasta spjutet och cursen och den andra magikern kan alltid hota med sexan om hon får den.

Ska skriva hur listan kommer klara sig mot olika raser men kommer inte ta upp alla utan bara de som jag tror spelas mest.

DoC: Det som är svårt är BT, fiends och flamers. Det bästa är nog att sätta de flesta karaktär i samma enhet och eftersom netling finns där chargar nog inte BT själv och satsa på att skjuta bort fiendsen. Efter fiendens är borta kan man försöka döda BT även om det kan bli svårt. Listan kommer nog förlora mot DoC om man inte dödar BT men man bör inte förlora med för mycket.

DE: Här är det hydran som är ett problem. Man har flaming pilar men det är inte säkert det hjälper. Med allt KB man har samt lorden så är inte DE snabba saker så farliga. Den här listan bör klara av DE ganska lätt om man lyckas få död på hydran.

Dwarf: Är nästan det lättaste man kan möta. Man har inga dyra saker som deras kanoner kan döda så det är bara att gå in och döda dvärgarnas skytte enheter och undvika resten.

Empire: Det finns så många olika empire arméer man kan göra så svårt att säga hur det kommer gå. Man behöver inte oroa sig så mycket för deras inf och WM. Man kan ta ut empires flygande karaktär och knights men om det finns väldigt mycket av det blir det svårt. Skulle säga att min lista skulle klara de flesta empire arméer okej.

HE: Här beror allt på vilken/vilka lores de har. Min lista kan nästan inte gå in mot något i en HE arme man den kan undvika mycket och döda mindre enheter. Skulle HE lira med 3 stora block, massor med magic missels och inte så mycket mer kommer min lista förlora men annars har den en chans.

LM: Min lista kan lätt döda allt utom LMs stora block och det innebär ju att paddan kommer klara sig. Så allt beror på egentligen hur mycket paddan hinner trolla bort. Skulle ge min arme en fördel men inte så stor.

OK: Jag har aldrig förlorat mot OK med WE men då har det alltid varit kompade matcher. Man kommer inte kunna döda Morfang om man inte har tur med ett spjut så man bör ingnorera de satsa på resten. Både dryader och wardancers kan ta hand om ogre enheterna efter man har dödat lite med skytte. Man kommer inte kunna döda så mycket mot OK men de bör döda mindre.

O&G: Jag vet inte riktigt hur O&G ETC listor ser ut men spelar de med stor block med savage orc och massor med karaktärer i det bör min lista vinna för den kan ignorera det och döda resten. Men om O&G skulle ha massor med halvbra enheter skulle min lista få det väldigt svårt.

Skaven: Magin och doomwhell är jobbigt samt att gutterrunners är irriterande. Hellpitt dödar man lätt men sedan måste man offra en del för att döda doomwhell. Man kommer döda doomwell, hellpitt, WLC samt lite annat skit så det kommer inte bli så mycket poäng. Så allt handlar om hur mycket skavens magi hinner döda. Tror att det blir ganska jämt.

VC: Lirar VC med buss kan man klara av det för man kan döda de på en runda. Man har även magiska attacker så det räcker för att döda etheral enehter. Lirar VC med massor med block så kommer man knappt döda något men det kommer ju inte de göra heller då blir det ganska jämt.

WoC: Lyckas man döda deras magiker lord så borde man klara sig bra men lyckas man inte med det blir det svårt för han kan trolla bort mycket. Man kan döda WoC offensvia och snabba saker ganska men det är inte säkert att det är så mycket. Eftersom mycket beror på om man lyckas döda deras magiker så är det svårt att säga hur det kommer att gå.

WE: Lirar WE med treemen för min lista svårt för det är egentligen bara spjutet som kan döda den men lirar WE utan blir det nog en jämn match.

Att man får 10% mindre av det man dödar mot WE gör väligt mycket. Jag vet att listan har problem mot lore of death men är man rädd för det har man poäng över att köpa lite skydd mot det.

Jag anser att min lista kan vinna mot det mesta och kan den inte vinna så kan den undvika mycket. Men den har ju även problem. Listan har väldigt mycket KB attacker men om man möter en väldigt snabb arme och har en dålig runda så kan man förora många enhet snabbt.
David "Dangerous" D

#22 Konstantin

Konstantin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 694 Inlägg:

Postad 25 april 2012 - 16:51

Jag skulle väl vara beredd att säga att chaos dwarves gör allt som dvärgar gör, fast bättre?
De skjuter väl ungefär lika hårt, men chaos dwarves har både diverters och en offensiv magifas. Deras engineers är ju deras magiker!

//K

#23 Puritan

Puritan

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 4 321 Inlägg:

Postad 25 april 2012 - 17:02

Jag skulle väl vara beredd att säga att chaos dwarves gör allt som dvärgar gör, fast bättre?
De skjuter väl ungefär lika hårt, men chaos dwarves har både diverters och en offensiv magifas. Deras engineers är ju deras magiker!

//K

CD skjuter sämre med deras warmachines, samt att en Dwarf-arme har möjligheten till mobilitet samt att slå ut lite mer isolerade saker med miners. Båda armeerna kan motståndaren ganska lätt undvika men mot dvärgare är risken stor att man kommer förlora saker om man inte krymper ihop i ett hörn och då är dvärgarnas warmahcines rikigt glada.
Vi är inte helt överrens inom laget över hur bra eller dåliga CD är men har letat efter bra resultat för många (de som finns) CD armeer men finner inga.

Det som kanske inte är helt lätt att se och förstå är hur ofta spelare deffar sönder sig på ETC för lagets bästa, att en arme kanske inte förlorar så lätt är en sak men den måste kunna tugga i sig poäng också samt egentligen inte ha några dåliga matchups, vilket naturligtvis är omöjligt men det vi inte vill ha är armeer motståndaren kan undvika lätt och som inte har snabbaheten att isf växla om.
Hampus Berg
Administratör för SWFBR
Caster Outside The Box

Lagkapten ETC WHFB Team Sweden 2011 - Schweiz - 5:e plats
Lagkapten ETC WHFB Team Sweden 2012 - Polen - 8:e plats
Lagkapten ETC WHFB Team Sweden 2013 - Serbien - 11:e plats
Lagkapten ETC WHFB Team Sweden 2015 - Tjeckien - ?? plats

Medlem AR-Com ETC WHFB - 2013

Följ mig på Twitter [at] Hampus_Berg för mestadels Warhammer

"Stand and die, no death no glory!"

#24 Puritan

Puritan

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 4 321 Inlägg:

Postad 25 april 2012 - 17:08

Det skulle vara lättare att göra arméer om ni kan säga vilka säkra raser ni har om de är tänkt för att spela offensivt eller defensivt.

Har gjort en WE arme även om jag tror att ni redan tänkt på en liknande lista.

1 higeborn bow of loren, arcane bodkins, netling, great weapon 236
1 spellweaver lvl4 earthing rod, moonstone of the hidden way 310 ( beast )

1 noble bsb, HODA 120
1 spellsinger lvl2 dispell scoll 150

15 glade guards musican, banner, banner of eternal flame 208
8 dryader 96
8 dryader 96
8 dryader 96

5 wardancers 90
5 wardancers 90
8 wardancers 144

1 eagel 50
1 eagel 50
10 waywatchers 240
10 waywatchers 240

Det finns 36 poäng kvar för lite magic items eller något annat som kan saknas. Tycker att WE är bättre än dvärgar nu för de kan drawa mot mycket samt att de kan vinna vissa matcher vilket dvärgar kan ha svårt för.

Listan är ganska självförklarande. Ta ut allt utom de stora blocken de första rundorna och gå på de i slutet om det går eller bara undvika de.

Beast bruden ska mesta kasta spjutet och cursen och den andra magikern kan alltid hota med sexan om hon får den.

Ska skriva hur listan kommer klara sig mot olika raser men kommer inte ta upp alla utan bara de som jag tror spelas mest.

DoC: Det som är svårt är BT, fiends och flamers. Det bästa är nog att sätta de flesta karaktär i samma enhet och eftersom netling finns där chargar nog inte BT själv och satsa på att skjuta bort fiendsen. Efter fiendens är borta kan man försöka döda BT även om det kan bli svårt. Listan kommer nog förlora mot DoC om man inte dödar BT men man bör inte förlora med för mycket.

DE: Här är det hydran som är ett problem. Man har flaming pilar men det är inte säkert det hjälper. Med allt KB man har samt lorden så är inte DE snabba saker så farliga. Den här listan bör klara av DE ganska lätt om man lyckas få död på hydran.

Dwarf: Är nästan det lättaste man kan möta. Man har inga dyra saker som deras kanoner kan döda så det är bara att gå in och döda dvärgarnas skytte enheter och undvika resten.

Empire: Det finns så många olika empire arméer man kan göra så svårt att säga hur det kommer gå. Man behöver inte oroa sig så mycket för deras inf och WM. Man kan ta ut empires flygande karaktär och knights men om det finns väldigt mycket av det blir det svårt. Skulle säga att min lista skulle klara de flesta empire arméer okej.

HE: Här beror allt på vilken/vilka lores de har. Min lista kan nästan inte gå in mot något i en HE arme man den kan undvika mycket och döda mindre enheter. Skulle HE lira med 3 stora block, massor med magic missels och inte så mycket mer kommer min lista förlora men annars har den en chans.

LM: Min lista kan lätt döda allt utom LMs stora block och det innebär ju att paddan kommer klara sig. Så allt beror på egentligen hur mycket paddan hinner trolla bort. Skulle ge min arme en fördel men inte så stor.

OK: Jag har aldrig förlorat mot OK med WE men då har det alltid varit kompade matcher. Man kommer inte kunna döda Morfang om man inte har tur med ett spjut så man bör ingnorera de satsa på resten. Både dryader och wardancers kan ta hand om ogre enheterna efter man har dödat lite med skytte. Man kommer inte kunna döda så mycket mot OK men de bör döda mindre.

O&G: Jag vet inte riktigt hur O&G ETC listor ser ut men spelar de med stor block med savage orc och massor med karaktärer i det bör min lista vinna för den kan ignorera det och döda resten. Men om O&G skulle ha massor med halvbra enheter skulle min lista få det väldigt svårt.

Skaven: Magin och doomwhell är jobbigt samt att gutterrunners är irriterande. Hellpitt dödar man lätt men sedan måste man offra en del för att döda doomwhell. Man kommer döda doomwell, hellpitt, WLC samt lite annat skit så det kommer inte bli så mycket poäng. Så allt handlar om hur mycket skavens magi hinner döda. Tror att det blir ganska jämt.

VC: Lirar VC med buss kan man klara av det för man kan döda de på en runda. Man har även magiska attacker så det räcker för att döda etheral enehter. Lirar VC med massor med block så kommer man knappt döda något men det kommer ju inte de göra heller då blir det ganska jämt.

WoC: Lyckas man döda deras magiker lord så borde man klara sig bra men lyckas man inte med det blir det svårt för han kan trolla bort mycket. Man kan döda WoC offensvia och snabba saker ganska men det är inte säkert att det är så mycket. Eftersom mycket beror på om man lyckas döda deras magiker så är det svårt att säga hur det kommer att gå.

WE: Lirar WE med treemen för min lista svårt för det är egentligen bara spjutet som kan döda den men lirar WE utan blir det nog en jämn match.

Att man får 10% mindre av det man dödar mot WE gör väligt mycket. Jag vet att listan har problem mot lore of death men är man rädd för det har man poäng över att köpa lite skydd mot det.

Jag anser att min lista kan vinna mot det mesta och kan den inte vinna så kan den undvika mycket. Men den har ju även problem. Listan har väldigt mycket KB attacker men om man möter en väldigt snabb arme och har en dålig runda så kan man förora många enhet snabbt.

Wood Elves blev intressanta i år men i slutändan så är ingen av lagmedlemmarna speciellt oroliga för att möta dem, det som sägs oftast är att WW är det jobbiga men det räcker inte.
Intressant analys du gör dock, men vi håller verkligen inte med i många fall och de har speltestats en del.
Hampus Berg
Administratör för SWFBR
Caster Outside The Box

#25 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 244 Inlägg:

Postad 25 april 2012 - 19:00

Ni har ju mest noob WE spelare i ETC laget så inte konstigt att det går dåligt Hampus :)

Jag kanske var lite väll positiv i min analys men jag tycker mest att det är DoC som är en väldigt svår matchupp för WE.

Om inte HE och DE spelare är rädda för att möta WE så är de konstiga. Du kan väll ta och skicka mig listorna som är så gått som klara Hampus.

Jag tycker att WE har en stor fördel mot dvärgar för båda är bra på att drawa men WE kan vinna vissa matcher ganska stor med det är svårt för dvärgar. Men om ni bestämt er för att ha en defensiv och resten offensiva så förstår jag att ni inte vill ha med WE.
David "Dangerous" D

#26 Puritan

Puritan

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 4 321 Inlägg:

Postad 25 april 2012 - 21:13

Du får se listorna när alla listorna från ETC släpps. :)
Hampus Berg
Administratör för SWFBR
Caster Outside The Box

#27 Joey_Boy

Joey_Boy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 017 Inlägg:

Postad 25 april 2012 - 22:23

Haha, snudd på vad jag skickade Hampus för ett par veckor sen Dyna :P

Den har två halv jobbiga matchups och det är DoC och WoC. Mot DE, HE, DW, Lizards, Empire och Brett skall den vinna ganska stort. Resterande är små/mellan vinster.

Hade varit kul att lira lite test matcher mot er efter att listorna är uppe. Jag kan hjälpa till och rock n rolla med eventuella WE listor andra lag tar.
"I'm a soldier of fortune, I'm a dog of war
And we don't give a damn who the killing is for
It's the same old story with a different name
Death or glory, it's the killing game"

#28 Painblom

Painblom

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 720 Inlägg:

Postad 26 april 2012 - 08:56

Buffy vet du varför våran DE spelare ej är rädd... för han har lore of fire med "Kniv" den gör ganska ont på WE armén :D

Fast ställningen WE - DE mellan mig och kaj är 15-5 till mig och sen 11-9 till han så jag leder fortfarande WE-DE fighten :D

Marcus Engblom

ETC Team 2011  Switzerland Cheerleader
ETC Team 2012  Poland Cheerleader
ETC Team 2013  Serbia OnG
ETC Team 2014  Serbia OnG
ETC Team 2016  Greece Cheerleader
​ETC Team 2017  Spain  OK
ETC Team 2018  Croatia HBE

ETC Team 2019  Serbia TBD  

#29 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 244 Inlägg:

Postad 26 april 2012 - 11:07

Lore of fire med kniven är okej mot WE armen men inte jättefarlig. Det är farligt att lägga en stor fireball även om man har kniven och även om en 2d6 är bra så överlever man den.
Flamecage är också bra men om man satsar på att dispella den så bör det okej för WE spelaren.

Det som skulle vara jobbigt är om DE spelaren slår lågt på magifasen ofta som typ 2-2 för då kan han få inte både fireball och cagen och det blir svårt att dispella.
David "Dangerous" D

#30 Puritan

Puritan

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 4 321 Inlägg:

Postad 26 april 2012 - 11:28

Lore of fire med kniven är okej mot WE armen men inte jättefarlig. Det är farligt att lägga en stor fireball även om man har kniven och även om en 2d6 är bra så överlever man den.
Flamecage är också bra men om man satsar på att dispella den så bör det okej för WE spelaren.

Det som skulle vara jobbigt är om DE spelaren slår lågt på magifasen ofta som typ 2-2 för då kan han få inte både fireball och cagen och det blir svårt att dispella.

Problemet är att en DE arme gör det mesta bättre än en WE-arme, tar du magin plus skytte så är tom DE-armen farligare.
Det finns skäl varför länderna inte använder WE i sitt lagbygge. :)
Hampus Berg
Administratör för SWFBR
Caster Outside The Box

#31 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 244 Inlägg:

Postad 26 april 2012 - 12:15

Jag håller med om att DE är mycket bättre än WE.
David "Dangerous" D

#32 Zack

Zack

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 900 Inlägg:

Postad 26 maj 2012 - 18:04

Ett problem med att ha med WE för ETC-laget, som jag ser det, är att för att spela WE riktigt bra måste man ha en spelare som har spelat mängder (som i alla fall över ett år) med WE för dom skiljer sig en del från andra arméer och man har verkligen inte råd att göra några misstag som WE-spelare.

Ska möta Jide snart och hans HE-lista, med en liknade WE-lista som den som postas här.
Min WE-lista skiljer sig inte mycket speciellt mycket från den som postas här, förutom att jag inte gillar dubbla WW'ers och att ha med en träman i listan.

Men jag tror faktiskt att det är liten fördel WE i den matchupen. Och Wood Elves brukar generellt prestera bra mot arméer med T3.
/Sebastian Berg - HYMS

"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country."

#33 Lasse

Lasse

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 880 Inlägg:
  • Interests:WHFB

Postad 26 maj 2012 - 18:19

Jag har en stark känsla av att Jides lista, som inte ska nämnas här, är jäkligt bra toolad mot att trycka WE men jag tycker du gör rätt om du dyngar dit honom rejält ;)

Anders Gustavsson

ETC Team Sweden 2011
ETC Team Sweden 2012
ETC Team Sweden 2013
ETC Team Sweden 2014
ETC Team Sweden 2015

ETC Team Sweden 2018

Följ mig på Twitter [at]Lasse_WFB för gott och blandat Age of Sigmar-hat!

#34 Orgasmatron

Orgasmatron

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 214 Inlägg:

Postad 26 maj 2012 - 22:00

Stunties, kan spela tight mot det mesta, klarar "Pitten" bättre i år.

Den kan vara lite kort på poäng (sitter utan boken & dricker Malt)

Dwarfs

Lords
Rune Lord
Shield, Rune of Stone, Rune of Resistance, Rune of Preservation
Rune of Furnace, Master rune of Balance, Spelleater Rune

Heroes
Thane – Battle standard Bearer
Strollaz, Shield

Master Engineer
Rune of Stone

Master Engineer
Rune of Stone

Core
30*Rangers, Great Weapon, Full Command

30*Warriors, Great Weapon, Full Command

Special
30*Hammerers, Full Command
2xRune of Determination

Cannon
Rune of Forging, Rune of Burning
Engineer

Cannon
Rune of Forging
Engineer

Grudge Thrower
2*Rune of Penetration, Rune of Accuracy
Engineer

Bolt Thrower
Flakksons
Engineer

Bolt Thrower
Flakksons
Penetration
Engineer

In his tenebris...

#35 DHettNeck

DHettNeck

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5 710 Inlägg:

Postad 27 maj 2012 - 09:36

Känner mej lite osäker på din lista. Dvärgarna måste ofta tutrla och ställa block framför sina krigsmaskiner och gör man det blir boltthrovers ganska sunkiga. En grudgethrower känns bättre.

Vad är tanken med rangersarna? Vad ska dom uträtta?

Rikard Tröger

Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011 (Schweiz) & 2012 (Poland)
Sweden ETC 40K Team 2013/2014 (Serbia) & 2015 (Czech Republic)

Swedish Champion Warhammer 40K 2012 & 2013

#36 Hoffa

Hoffa

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2 446 Inlägg:

Postad 27 maj 2012 - 16:00

BSB får inte ha sköld. (om inte ETC har faq:at detta)

Slår så dåligt att spelaren på bordet bredvid förlorar matchen.

#37 DHettNeck

DHettNeck

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5 710 Inlägg:

Postad 27 maj 2012 - 16:27

BSB får inte ha sköld. (om inte ETC har faq:at detta)

Det har dom gjort, så det är ok.

Rikard Tröger

Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011 (Schweiz) & 2012 (Poland)
Sweden ETC 40K Team 2013/2014 (Serbia) & 2015 (Czech Republic)

Swedish Champion Warhammer 40K 2012 & 2013

#38 Joey_Boy

Joey_Boy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 017 Inlägg:

Postad 27 maj 2012 - 19:10

Ett problem med att ha med WE för ETC-laget, som jag ser det, är att för att spela WE riktigt bra måste man ha en spelare som har spelat mängder (som i alla fall över ett år) med WE för dom skiljer sig en del från andra arméer och man har verkligen inte råd att göra några misstag som WE-spelare.

Ska möta Jide snart och hans HE-lista, med en liknade WE-lista som den som postas här.
Min WE-lista skiljer sig inte mycket speciellt mycket från den som postas här, förutom att jag inte gillar dubbla WW'ers och att ha med en träman i listan.

Men jag tror faktiskt att det är liten fördel WE i den matchupen. Och Wood Elves brukar generellt prestera bra mot arméer med T3.

Förutom att Jide är ruggigt duktig som spelare så skall du vinna ganska stort mot HE som WE spelare. Tror aldrigt det änns varit nära när jag mött HE med WE sen jag började spela(Tror iofs att jag aldrig förlorat mot HE nånsin när jag tänker efter :huh: )

Här har du den "optimala" listan för WE i ETC spel i mitt tycke. Denna är anpassad efter min spelstil och tesen om att inte vara oskyddad mot något och samtidigt minimera effektiviteten av alla de vanliga valen som kommer dyka upp i olika listor. Minimalistitsk på det stora hela men har svar på alla möjligheter som kan uppstå under matchen mot alla raser. Kan ha lite svårt mot en WoC turbo lista men jag känner mig trygg i att vinna mot alla andra raser utan större problem, känner mig ganska trygg mot DoC med denna stilen faktiskts! Enbart tärningar kan stoppa denna listan och om man slår dåligt är den sedan bra på att inte förlora...

Lords:
HB: General, Bow of Loren, Arcane Bodkins, Dragonbane Gem.
lvl4: Lore of Beasts, Moonstone of the Hidden Ways, Dispel Scroll.

Core:
14 GG, Musi, Flaming.
10 GG, Musi.
10 GG, Musi.
10 GG, Musi.
8 Dryads.
8 Dryads.
8 Dryads.
8 Dryads.

Special:
7 Wardancers.
7 Wardancers.
7 Wardancers.
5 Wild Riders.
5 Wild Riders.

Rare:
Eagle.
Eagle.
8 Waywatchers.
8 Waywatchers.
"I'm a soldier of fortune, I'm a dog of war
And we don't give a damn who the killing is for
It's the same old story with a different name
Death or glory, it's the killing game"

#39 nialion

nialion

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 556 Inlägg:

Postad 27 maj 2012 - 21:27

Det där var faktiskt en riktigt trevlig WE lista. Jag håller på att förbereda en ETC lista med WE jag med. Den kommer nog likna din en del...

#40 Raptor

Raptor

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5 095 Inlägg:

Postad 27 maj 2012 - 22:27

Fint att se att det kommer lite alternativa listor! Både vad det gäller stil och arméer!

Fruktansvärt dryg WE lista det där, även om jag gärna möter den med mina Druchii, så tror jag, som du säger Johan, att det blir väldigt svårt att finna stort mot den!

//The Kaj

ETC Team Sweden 2011 - Dark Elves
ETC Team Sweden 2012 - Dark Elves
ETC Team Sweden 2013 - Vampire Counts
ETC Team Sweden 2015 - Dark Elves
ETC Team Sweden 2016 - Captain

ETC Team Sweden 2017 - Daemon Legions

Swedish Champion 2014/2017

8th edition Rank: #1

The deviant seek but one place.

Also tagged with one or more of these keywords: ETC

0 användare läser detta ämne