Hoppa till innehåll

Foto

Uk GT

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
139 replies to this topic

#1 petrus

petrus

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 378 Inlägg:

Postad 10 maj 2005 - 13:50

Jag och två andra från RT köpte just biljetter till heat 1, några fler som ska dit?

#2 hagar redbeard

hagar redbeard

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 614 Inlägg:

Postad 10 maj 2005 - 17:18

jag, moog och en till från uppsala ska dit, och fyra pers från borlänge ska dit. vi ska fixa gemensam dit och tillbaka färd, är ni med på det?

Henrik Eriksson

#3 petrus

petrus

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 378 Inlägg:

Postad 10 maj 2005 - 17:48

Spontant tycker jag det låter intressant, när ska ni åka och vart ska ni bo?
Skulle ni vara intreserade av att åka ner till oss och spela lite okompade uppvärmningsmatcher under sommarn?
Kanske en föreningsutmaning eller något?

#4 DGoE

DGoE

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 732 Inlägg:

Postad 10 maj 2005 - 17:57

Gärna för mig smile.gif Fast jag spelar med samma armé i kompade och okompade tävlngar.

För övrigt tror jag det vore lättare att spela i uppsala, annars kan moog få för sig att ta genvägar laugh.gif

#5 hagar redbeard

hagar redbeard

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 614 Inlägg:

Postad 10 maj 2005 - 18:47

jag är på, morgan är säkert också på, eric (den sista killen från uppsala) vet jag inte, han har barn och familj, men jag kan ju höra efter. jag kan ju maila över när vi tänkte åka och vilken flight så kan ni också åka då om ni vill.

Henrik Eriksson

#6 bjorn.nilsson

bjorn.nilsson

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 170 Inlägg:

Postad 12 maj 2005 - 10:26

Blir nog att skippa det - skittråkigt att de knösar in matcher men bara ger 2 timmar per match. Man åker ju över för att träffa folk ju.
"Gentleman, you can't fight here! This is the war room!"
- Dr Strangelove

För närvarande på besök i 40K-träsket. Eldars: 1000+/4000p avklarat.

#7 petrus

petrus

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 378 Inlägg:

Postad 12 maj 2005 - 13:16

Det låter jättebra det är alltid trevligare att åka flera, jag kan skicka någon form av klubbutmaning så kan vi fixa lite slag under sommarn.
Björna, ja det är ju lite kort med tid, men samtidigt är det ju gott om "pauser" under turneringe, afternon break och voting for best army osv
Jag tror man kommer ha tid att möta alla de andra freaksen smile.gif

#8 Emil S

Emil S

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 Inlägg:

Postad 14 maj 2005 - 17:24

Jag (borlangebo) tycker det later skitbra med ett bootcamp innan GT, det vill saga om vi ocksa blir inbjuda. Och jag tror Dag ar ocksa pa, de andra ar sakert pa men ar inte lika sakra kort som oss. Mitt forslag till helg ar helgen efter midsommar alltsa helgen fore heat 1.

#9 hagar redbeard

hagar redbeard

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 614 Inlägg:

Postad 14 maj 2005 - 18:17

det vore ju trevligt om alla som ska iväg kunde samlas, så jag skulle gärna se att lite borlängebor kommer med.

men sen måste jag informera dig om att heat 1 är 6-7 augusti, medans helgen efter midsommar är 2-3 juli, alltså mer än en månad innan heat 1.

Henrik Eriksson

#10 Emil S

Emil S

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 Inlägg:

Postad 15 maj 2005 - 14:12

Det har du ratt i. Fast jag tycker den helgen skulle passa fint anda. Vet inte riktigt var jag fick det datumet ifran.

#11 hagar redbeard

hagar redbeard

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 614 Inlägg:

Postad 15 maj 2005 - 14:48

jag tror inte det ska vara några problem med den helgen, iallafall inte för mig, men jag kan ju höra med morgan vad han tycker. och vad tycker stockholmarna?

#12 petrus

petrus

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 378 Inlägg:

Postad 16 maj 2005 - 13:10

Ska kolla med de andra, för egen del funkar det.

#13 D.C.

D.C.

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 45 Inlägg:

Postad 16 maj 2005 - 13:23

hmm...Blir nog tyvärr tajt för mig att få en till helg ledigt från jobbet, men jag kan höra med de andra från borlänge
/dag

#14 D.C.

D.C.

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 45 Inlägg:

Postad 16 maj 2005 - 13:47

Resan vi tänkte ta var förrövrigt denna med ryan air:
Coming Back

Web fare 149.00 SEK
Mon, 08 Aug 05
Flight FR 52 08:35 Depart London Stansted (STN)
11:40 Arrive Stockholm S. Skavsta (NYO)

Web fare 149.00 SEK
Mon, 08 Aug 05
Flight FR 58 18:10 Depart London Stansted (STN)
21:15 Arrive Stockholm S. Skavsta (NYO)

#15 fffrankenstein

fffrankenstein

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 576 Inlägg:

Postad 16 maj 2005 - 13:51

QUOTE (D.C. @ May 16 2005, 13:23 )
hmm...Blir nog tyvärr tajt för mig att få en till helg ledigt från jobbet, men jag kan höra med de andra från borlänge
/dag

jag antar att jag är en av dom 4a från "Borlänge" jag är på om det blir något.

#16 petrus

petrus

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 378 Inlägg:

Postad 18 maj 2005 - 17:09

Jag vet inte riktigt om jag är så sugen på ryan air, men 149(?) ser ju frestande ut måste jag erkänna.

2-3 juli verkar passa alla, hur ska vi lägga upp det?
Jag kan sätta ihop någon sorts miniturnering ..
typ 20 deltagare, spelande domare osv

#17 fffrankenstein

fffrankenstein

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 576 Inlägg:

Postad 23 maj 2005 - 12:18

QUOTE (petrus @ May 18 2005, 17:09 )
Jag vet inte riktigt om jag är så sugen på ryan air, men 149(?) ser ju frestande ut måste jag erkänna.

2-3 juli verkar passa alla, hur ska vi lägga upp det?
Jag kan sätta ihop någon sorts miniturnering ..
typ 20 deltagare, spelande domare osv

Tja om vi behöver ngt upplägg. Kanske blir kulare, det kan vara bra att vänja sig att spela matcher på 2 timmar iaf.

#18 Emil S

Emil S

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 Inlägg:

Postad 23 maj 2005 - 20:38

QUOTE (fffrankenstein @ May 23 2005, 12:18 )
Tja om vi behöver ngt upplägg. Kanske blir kulare, det kan vara bra att vänja sig att spela matcher på 2 timmar iaf.

Det later bra. Och angaende 149 kr for flyget, sa blir det i slutandan ca 700 kr.

#19 Dakoth

Dakoth

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 315 Inlägg:

Postad 26 maj 2005 - 14:12

Är det Ryan-airs flygskatter som spökar? Det är möjligen inte så att det finns någon i sällskapet som har lust att kolla runt vilket flyg som blir billigast?

Man bör ju ha i åtanke vart man landar också (antar att London Stansted ligger en bra bit utanför London..) eftersom resan från flygplatsen till Nottingham (det är väl dit vi ska) bör räknas in i priset också.

#20 RobinF

RobinF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 325 Inlägg:

Postad 26 maj 2005 - 16:58

QUOTE (Dakoth @ May 26 2005, 15:12 )
Är det Ryan-airs flygskatter som spökar? Det är möjligen inte så att det finns någon i sällskapet som har lust att kolla runt vilket flyg som blir billigast?

Man bör ju ha i åtanke vart man landar också (antar att London Stansted ligger en bra bit utanför London..) eftersom resan från flygplatsen till Nottingham (det är väl dit vi ska) bör räknas in i priset också.

När jag reste till Nottingham så var tågbiljetten från Stansted till Nottingham mycket dyrare än flygbiljetten (500kr flyg, 700 kr tåg). Stansted ligger ungefär 1 timme utanför London, om du tar tåget. Resan till Nottingham tar ungefär 3 timmar.

Fast det enklaste är väl att ringa till British Railways och kolla upp deras priser?

Har ni pengar är det nog att rekommendera att ta flyget till Birmingham och ta tåget därifrån till Nottingham, tror det tar 30 minuter ungefär...
All you need to get information quickly from someone are sharp objects and a vivid imagination. Unfortunately for you, I have the sharp objects but no imagination, so this might take a while...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar