Hoppa till innehåll

Foto

Ris O Ros Bsk

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
2 replies to this topic

#1 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 232 Inlägg:

Postad 02 november 2015 - 16:22

Vi hade väldigt många spelare som hoppade av vilket skapade problem. Jag hade två personer som sa att de kunde spela några matcher var men en sa till mig i fredags att han inte kunde och den andra i lördags. De senaste fem åren har vi även haft en random person som kommit med en armé för att titta på och som har velat spela men han kom inte i år.

Jag tänkte inte på att matcherna skulle ta så lång tid vilken var en stor miss av mig.

Jag tyckte att terrängen var okej placerad från början men sedan märkte jag att en hel del terräng hade blivit flyttad på. Jag skulle vilja skriva ut var all terräng står men eftersom vi har ont om plats blir det svårt att lägga lappar bredvid borden men det borde gå att lösa.

Att vi var få lag var också ett problem eftersom bra lag fick möta sämre lag även i senare matcher men det är inget man kan göra så mycket åt.

David "Dangerous" D

#2 Aza

Aza

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 208 Inlägg:

Postad 02 november 2015 - 18:50

Jag tyckte att turneringen var bra med tanke på att 9th age är så nytt fortfarande.

Det var synd att det vart flera avhopp men det löste sig rätt bra ändå tycker jag.

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

"Låt din negativa tanke vara och lägg energin på något vettigt"

#3 TacoFarmer

TacoFarmer

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 43 Inlägg:
  • Interests:I was thought to be retarded as a child, and all the evidence indicates that I was.

Postad 02 november 2015 - 21:44

jag tycker det var kul och jag van ju 3 prise för best paint army med hahaha 

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar