Jag saknar att kunna läsa hur folk tänker kring sina listor lite, så därav lägger jag upp en lista där jag har utgått från min TNQ lista men utökat lite för att komma upp till 5000p.
TNQ 1.5
wildriderlord, great stag, bluffers helm, 4+ reg, ring of fire, gw, sköld, light armour, manteln
Wardancer bsb, med gw, ingen får fly från min charge trummorna
5 x 10 archers, mus
örn
8 wardancers,std +1 M
6 sisters,champion, eldflagga
3 warhawks, sköldar, std
6 wildriders, sköldar, std, gleeming pendant
2 x trädmän
4998p
En skillnad mot TNQ är att min lord byter ut giant sword mot gw och bluffers helm samt ring of fire som bägge är OP items of dooom!
Slänger in två till scoring, en snabb trupp med wardancers och ytterligare en trupp skyttar, samt BSB som mest ska glida runt lite och kunna anfalla små saker om så behövs, tveksam på honom, tror mest han blir enkla poäng för motståndaren att ta.
Men kan inte få in honom på häst (för dyrt och har inga fleet of foot poäng kvar typ). Har även gett sisters eldflaggan, ville egentligen ha dom 10 manna för att enklare ta hand om reg monster m.m., men inga poäng kvar.
Vad tror ni om listan?
Har gjort några fler listor med lite annat upplägg, bland annat så blev jag inspirerad av Katarinas drake så jag lägger upp en lista med drake senare.
Följ trenden och lägg upp listor du också
Ett levande forum gör allt mycket roligare.
/Simon