Hoppa till innehåll

Foto

Vem Kommer 2A ?

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
1 reply to this topic

#1 Painblom

Painblom

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 721 Inlägg:

Postad 24 maj 2017 - 22:01

Nu tror alla att jag störigt ska säga Vem kommer 2a efter mig på första plats.. inte helt sant.. kommer försöka utvärdera min armé spela mer vågat och testa gränser än jag borde och ha en trevlig helg i Linkan..

Någon sa att Mammot Hunters e bra och att Ogres är bra.. finns en lista med 6!!! st!! = med Autowin...

Sen på stabil 2a plats är givet Dennis PalmFist med en lista som är bra mot de allra flesta på Turneringen...

​3e plats   Matte Eriksson i en mirrormatch i runda  5 där han CounterMaskade mot Östling och runda 2 avslutades lagom till östlingsflyg skulle lyfta :D

Marcus Engblom

ETC Team 2011  Switzerland Cheerleader
ETC Team 2012  Poland Cheerleader
ETC Team 2013  Serbia OnG
ETC Team 2014  Serbia OnG
ETC Team 2016  Greece Cheerleader
​ETC Team 2017  Spain  OK
ETC Team 2018  Croatia HBE

ETC Team 2019  Serbia TBD  

#2 Marrcus Oestling

Marrcus Oestling

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 652 Inlägg:

Postad 25 maj 2017 - 08:05

Inte så många vet att Matte som spelar 6 Hunters ofta bygger/tweakar mina listor, han är bra som fan på det. För några år sedan var vi ungefär lika bra på att spela också men efter det så har barn och krävande jobb tagit lite för mkt tid för honom. Som Furion skulle sagt, HUGE mistake!

Nu åker jag bil så jag kommer inte att gå på Erikssons maskande, HAH! Jag måste erkänna att jag tror det är ganska hög sannolikhet att jag åker på min första singelturneringsförlust i 9th nu till helgen, lite för många match-ups mot bra spelare som känns dåliga. However har jag en image att upprätthålla så självklart tror jag att jag vinner iaf, Kaj blir 2:a och Dennis 3:a.

//Sveriges trevligaste Warhammerspelare

Svensk mästare 2012 - OnG
Svensk mästare 2016 - SA

Svensk mästare 2018 - SA

ETC Team Sweden 2015 - OnG

ETC Team Sweden 2016 - OnG

ETC Team Sweden 2017 - SA

ETC Team Sweden 2018 - SA

ETC Team Sweden 2019 - UD

9th Age Rank (from start to finish): #1

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar