Hoppa till innehåll

Foto

Hur går det då?

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
31 replies to this topic

#1 Dakoth

Dakoth

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 315 Inlägg:

Postad 10 september 2005 - 20:14

Vem har kopplat grepp på turneringen? Vilka möts imorgon? etc etc

#2 bjorn.nilsson

bjorn.nilsson

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 170 Inlägg:

Postad 11 september 2005 - 10:35

Jag pratade med Jacob igår efter match två och då låg Australiensaren i topp med två raka 20-0 men skuggades tätt av Steffo och Jacob på 39p var. Ska försöka få en uppdatering.
"Gentleman, you can't fight here! This is the war room!"
- Dr Strangelove

För närvarande på besök i 40K-träsket. Eldars: 1000+/4000p avklarat.

#3 Scactha

Scactha

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 454 Inlägg:

Postad 11 september 2005 - 10:42

Go Jennifer! smile.gif

Förening: YLVA
Arméer: Beasts
Projekt: WE (när nya boken kommer)
Sålda: 2 x WE, 2 x Beasts, WoC, DE, O&G, LM och DoW

#4 Fredrik E

Fredrik E

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 769 Inlägg:

Postad 11 september 2005 - 11:08

Yay, Go Steffo! Go Steffo!
i have a hunch that this is a plot by the wargamer club known as ylva. well known for rules lawyering, bad sportsmanship, and all-out cheating. // Warseer

#5 bjorn.nilsson

bjorn.nilsson

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 170 Inlägg:

Postad 11 september 2005 - 11:24

Steffo och Jacob drawade visst till slut och inför sista omgången så leder Jacob Scott med 69/80 poäng och möter Jacob Rosberg, också han från Lund, med 2nd gen padda m.m.
- Dr Strangelove

#6 Fredrik E

Fredrik E

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 769 Inlägg:

Postad 11 september 2005 - 13:00

QUOTE (bjorn.nilsson @ Sep 11 2005, 11:24 )
Steffo och Jacob drawade visst till slut och inför sista omgången så leder Jacob Scott med 69/80 poäng och möter Jacob Rosberg, också han från Lund,  med 2nd gen padda m.m.

Varför skall det alltid finnas en tråkig Lizardmen armé i toppen, tycker att alla konvent/liknande skall banna lizardmen. evilgrin.gif
i have a hunch that this is a plot by the wargamer club known as ylva. well known for rules lawyering, bad sportsmanship, and all-out cheating. // Warseer

#7 Oyre

Oyre

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 Inlägg:

Postad 11 september 2005 - 17:26

Fick jätte bank i sista matchen och åkte ner ett antal placeringar.

Så Jacob Scott tog hem turneringen med sina råttor.

#8 Steffo

Steffo

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 1 161 Inlägg:

Postad 11 september 2005 - 18:42

Australiensaren (Alex) kom tvåa fastän han inte spelade ett slag och själv kom jag trea trots att jag fick stryk av bägge bröderna Rosberg idag (8-12, 7-13).

#9 Sebastian.G

Sebastian.G

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 504 Inlägg:
  • Interests:Warhammer, Poker, Fotboll, Partey, Musik, Psykologi

Postad 11 september 2005 - 20:08

Kom 6:a biggrin.gif woot woot!

En kort resumé av matcherna

1:a Steffo, enörmt massa råtto
Hmm, inte mycke rätt här inte, smisk alá extrem. Visste inte att det var möjligt att inte kunna ta ner ett enda reg av motståndarn när han har270 råtto ohmy.gif.

0-20

2:a Fredrik eliasson. LM
Gick bättre här, lyckades plocka hans skinks, salamandrar och teradoner ganska tidigt i matchen vilket gjorde att ja kunde göra lte vad jag ville och kunde till slut omringa och förstöra hans hammer saurii.

20-0

3:e Skaven (glömmt namnet)

Hmm, tre ratling, clanrats utan flaggor, och magic flux, bådar inte så gott. Efter lte misstag av båda sidor blev det til slut en vinsttill skaven. måste säga att jag är rätt så nöjd med den matche trots allt, satt hela tiden med dålig magifas så mina skelliesar blev nerskjutna ganska tidigt.

7-13

4:e Johan Larsson VC
Mjuk variant av VC, blev en lång utdrageb fight i mitten, han lyckades ta den ena flanken jag den andra. Tack vare min magi kunde jag hålla min general levande tills mina BK´s charade hansflank, då var det över och kunde inkassera fler pts.

20-0

5:e Johan Malmström Empire
Trejde gången gillt för min del då. hans armé passar min ganska bra med massa icke-bretonia kavaleri. Hans general enhet chargar min, fluffar sina attacker och två turer senare är dom på flykten. Lyckas tack vare den combate klippa tv enheter riddare till, och kunde moppa upp resten. lite kul var att jag lyckades att få 3 van hels på mina magiker. alltid trevligt.

19-1

Övrigt- Har verkligen fårr blodad tand efter denna turneringen, det är väldigt bekvämt med så mycket magi som jag hadde. Trevlig turnering som var nära till staden. lite minus dock för avsaknaden av Redbull/kolsyrat vatten i cafét.

Blev lite förvånad egentlign över mängden ost, det var verkligen inte så farligt. det var min armé, en till som var mycket lik min, en lizzie spelare, och en skaven spelare, annars tyckte jag inte det var så ostigt.

[Edit] Stavar och skriver som en kratta...
As seen on Facebook.

Där jag är är det alltid bäst.

#10 Kasczei

Kasczei

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 725 Inlägg:
  • Interests:Warhammer!

Postad 11 september 2005 - 20:40

Håller inte med, mycket ostande och det märktes att det var okompat när nästan alla hade Skaven, VC eller Chaos.
Kort resumé för Orvars pågar:

Första slaget mot Christoffer Markusson's Tomb Kings
Motsvarande 13 PD och en kista. Assassination och han pekar ut draken. Gör 5 wounds med stenkastaren direkt och till slut dör den och Orvar blir översprungen!
Krossade kärrorna, ett block (3 modeller kvar i andra blocket) och svärmar.
8-12

Andra slaget mot Mikael Jönsson
Snällaste Skaven-armén på konventet skulle jag tro. Med bara 6 jezzails, 2 ratte-bössor och en WFT samt 5 block hade han inte så stor chans mot min armé. Knights plöjde Stormvermins och draken tog det mesta andra. Till sist har han 5 Gutter Runners kvar som klarar panik och terror i runda 6, de står på en TQ som i scenariot var värd 400p och kostar själva en del. Förargligt!
19-1

Tredje slaget mot Johan Malmström
Trevligt att möta honom, men tyvärr hade han otur. Kanonen smällde runda ett och han misslyckades att köra över draken när hans Inner Circle fick den på flykt (han var dock tvungen att offra sin Grand Master för att lyckas med detta). Vi får en evighetsstrid där Marauder Horsemen och Khorne Knights står mot Knights och Captain på Pegas. Till sist får han otur med sina saves och jag springer över båda. Draken plöjer till sist hans support-linje.
14-6

Fjärde slaget mot Anton Svärd
Ännu en kändis! Väldigt snäll armé med troll och utan ordentligt cav. Fegar lite mycket på ena sidan och Orvar fastnar i strid med... NIGHTGOBLINS!!! Klarar ett par breaktests men misslyckas då supportenheterna kommer dit. Orvar klarar sig dock och mina Knights med spawn hämnas och kör över stackarna. Anton klarar även 2 stupidity-tests på Ld 4, men misslyckas å andra sidan med alla sina magier utom en (eller rättare sagt Khorne förstörde dem ph34r.gif) som blev IF.
13-7

Sista slaget mot Steffo
Vad mycket råttor =/. Lät honom börja och han satte fart mot mig. Dödade endast 5 hundar med sin magi och lyckades göra ett wound på sig själv. I min runda 2 anfaller mina furies hans WLC, där han inte trodde att jag såg trots att jag upprepade sagt att det gick att se =). Mina furies fick dock smaka på en Warp Lightning som gjorde 12 hits och 11 wounds, men det var det värt. Hade övertaget då han inte kunde få ihjäl mina trupper, och jag slog som en gud - och att han lyckades döda sin egen engineer tack vare storm daemon. Till sist lyckades han dock få in flank-charges på bägge knightstrupperna som flydde. Den ena truppen, med exalted, misslyckades rally på Ld9... men den andra vände sig om och tittade på truppen som fått den på flykt - de var dock upptagna av att slåss mot ett spawn i sidan, så att jag kunde anfalla rundan därpå. Orvar slog ihjäl allt han kom åt, och brände ihjäl en rattling gun och nästan ett halvt clanrats regemente. Alla mina offerenheter gick åt, och tack vare att mitt rallytest misslyckades så blev det ganska jämnt poängmässigt. Så att säga att du fick stryk var en överdrift wink.gif
13-7

Totalt: 67 battle points och 20 målning, vilket räckte till en delad 4e plats med Christoffer Markusson.

Min armé:
Orvar, Lord of Khorne
Chaos Dragon, Enchanted Shield, Gaze of the God's, Greatweapon

Exalted Champion of Khorne
Barded Chaos Steed, Sword of Might, Bane Shield

20 Marauders; FC, Light armour & shields
2*6 warhounds
5 warhounds
5 Marauder Horsemen; flails, music
5 Knights of Khorne; standard bearer, musician
6 Knights of Khorne; standard bearer, musician, war banner

6 Furies

2 Bloodbeasts of Khorne
Må så vara att troll är coola, ashäftiga, snygga och tuffa, men det är min mamma också, och hon får inte heller vara med i min armé. //Akbar

#11 Sebastian.G

Sebastian.G

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 504 Inlägg:
  • Interests:Warhammer, Poker, Fotboll, Partey, Musik, Psykologi

Postad 11 september 2005 - 20:56

Kan ju lägga upp min lista jag oxå

1 Vampire Count-Lvl2 Curse ofthe revenant (regeneration) Iron Sinews (+1s)
3 Lvl 2:or en med Powerfamiliar, Black pertiapt, en scroll och boken.

12 skellies, full cmd, light armour shield
12 Skellies full cms Light armour shield
15 Zombies

5 Vargar
5 vargar
1 Batswarm
3*5 ghouls

2*6 BK´s Ful cmd barding, ena med warbanner
2 Spirit hosts
4 Fell bats
As seen on Facebook.

Där jag är är det alltid bäst.

#12 Steffo

Steffo

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 1 161 Inlägg:

Postad 11 september 2005 - 21:15

QUOTE (Kasczei @ Sep 11 2005, 21:40 )
I min runda 2 anfaller mina furies hans WLC, där han inte trodde att jag såg trots att jag upprepade sagt att det gick att se =).

Det där sa vi nog 5 ggr utan att det fastade blush.gif . Snacka om teflonminne på eftermiddagen...

#13 Kasczei

Kasczei

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 725 Inlägg:

Postad 12 september 2005 - 07:48

QUOTE (Steffo @ Sep 11 2005, 22:15 )
Det där sa vi nog 5 ggr utan att det fastade  blush.gif . Snacka om teflonminne på eftermiddagen...

Något sådant =)

Kollade lite på din hemsida... första gången du förlorar mot HoC?
Må så vara att troll är coola, ashäftiga, snygga och tuffa, men det är min mamma också, och hon får inte heller vara med i min armé. //Akbar

#14 Scactha

Scactha

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 454 Inlägg:

Postad 12 september 2005 - 08:49

Intressant att powergamingen poppade upp så fort man släppte på kompen. Men roligt att Steffo ändå placerade sig så bra. Förhoppningsvis är jag tillbaka i svängen själv med WE till BSK. *svår abstinens* wink.gif

Förening: YLVA
Arméer: Beasts
Projekt: WE (när nya boken kommer)
Sålda: 2 x WE, 2 x Beasts, WoC, DE, O&G, LM och DoW

#15 Johanem

Johanem

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 660 Inlägg:

Postad 12 september 2005 - 10:19

Till slagfältet i Halmstad så leddes min här denna gång av Grandfather.. ehh Grandmaster, enligt empireboken en veteran från hundra tals slag... som åskådare får man anta om min glare.gif

Listan:
Grandfather of the twintailed Orb
Laurels of victory

Caddie + 2 scrolls

Pegasuskapten

9 IC knights, steelstandard, FC
6 IC Whitewolfs, warbanner, FC
2x5 vanilla knights, musiker
16 Swordsmen, FC, det. 5 crossbowmen
15 Swordsmen, FC, det. 5 crossbowmen
1 greatcannon
2 mortars
5 pistolliers
5 DoW light caw med spjut

1:a Pitched mot ylva-Anton, O & G
Anton hade satt ihop en snäll armé, men de 2 stenkastarna gjorde mina riddare oroliga. Vi koncentrerade båda två rätt tunga saker på samma flank. Medan bådas artilleriet ställde upp på mitten. Hade rätt mycket flytt i ca runda två, mina riddare hade klarat sig väl undan stenkastarna. Antons troll misslyckades med stupidty testet vilket gjorde att jag vågade charga med Grandmaster enheten. Nattmössorna i närheten skickade ut sina 2 fanatiker som dundrade genom trollen och riddarna. Trollen fick några wounds, men riddarna fick 7 hits... 2 woundade biggrin.gif Riddarna brytter trollen som får orcblocket bredvid att fly, i det fanns orcgeneralen och lvl 4 shamanen. de stod 1 tum från kanten. Massor med tur vann mig detta slaget!

17-3

2:a Landgrab med muddyground mot ylva-Ulf, DE
Mission som gav -1d6" på chargen för cav och chariots. Inte så bra för min twintailed Orbs. Ulf hade en drake + darkriders på ena flanken, på den andre en hydra+ darkriders. Mitten bestod av skytte+ magi.Lyckades göra mig av med båda darkriders snabbt, men draken lyckades jag inte fånga och den tog ihjäl allt i sin väg. (Kanonen srängde sig själv i runda ett.)

7-13

3:e Hard magic flux mot Albin Rosberg, HoC
Skulle igentligen möt ylva-Johan, men vi bytte då våra grannar redan hade möt varandra. Så det blev Albin istället som kör Khornemortals... på magic flux glare.gif Ännu en drake massor hundar, 2 enheter riddare, och en enhet marauders. Lyckades som Albin nämde ovan att charga och knäcka draken, men ynkryggen sprang lite för snabbt. Fick en chans att charga den med samma enhet, men denna gång utan grandmastern. Inga wounds och där försvann mina chanser att slå ut den. Maruaderna lyckades överleva hela slaget trots att mortarna regnade skrot över dme hela slaget, tillslut var de bara 4 kvar.

6-14

Defend med massa vind och dimma?!? mot Martin Johansson, LM
Martin körde ungefår vad han brukar köra. Padda (4 gen) skink shaman, 2 saurus block, temple guards, stegadon, salamandrar, 2 skinenheter. Som tur var fick inte Martin speciellt bra magi.

På ena flanken så använde jag DoW-hästarna och en liten riddar enhet för att störa stegadonen och sarusen. Medans på andra flanken så körde Grandmastern och IC knightsen över sarusar och kroxar för att sedan vrida sig runt och tillsammans med whitewolfsen försöka döda temple guardsen. i sista rundan var det två TG kvar + paddan. Första breaktestet misslyckades(coldblooded. stubborn, LD8, BSB). Han slog andra slaget en tärning i taget. 6 - 6-... 2!!!!!!!!!!! blink.gif Så nära!

16-4

Pitched mot Sebastian Gloveus, VC
8 lvl.ar magi... trubbel var på G.
Fick bygga upp denna match på en chansning. Charga hans till börja med lilla block med vampyren. Grandmastern misslyckas med att wound ett enda sklett!!! Och riddarna misslyckas totalt denna strid med. Jag förlorade med 4. glare.gif

Resten av slaget var bara ett desperat försök att hålla borta massakern. Hjältarna i slaget var mina 5 crossbowmen som dödade de sista tre kvarvarande Blackknightsen på en runda.

1-19

Sammanfattning: Jätte roliga slag utom det sista, men det berode mer på arméen jag möte, inte på Sebastian, som är trevlig. Tror inte jag ska åka på fler okompade turneringar på ett tag. Förutom GF då blush.gif

Grandmaster aka Farfar ska på ålderdomshem. Kan man inte döda sklett så får man lämna plats för nya förmågor. smile.gif

#16 Kasczei

Kasczei

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 725 Inlägg:

Postad 12 september 2005 - 11:16

QUOTE (Johanem @ Sep 12 2005, 11:19 )
Kan man inte döda sklett så får man lämna plats för nya förmågor. smile.gif

Göra 3 wounds på en drake är ju dock en bedrift!

#17 Anton

Anton

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 274 Inlägg:

Postad 12 september 2005 - 11:29

Äh, det kan ju Night Goblins göra till ett mycket lägre pris.

#18 bjorn.nilsson

bjorn.nilsson

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 170 Inlägg:

Postad 12 september 2005 - 12:12

Tror jag ska låna ihop en WE armé nån dag med 20 Waywatchers. Undrar vad Orvar skulle tycka om det =)
- Dr Strangelove

#19 Joey_Boy

Joey_Boy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 017 Inlägg:

Postad 12 september 2005 - 12:16

Efter att ha fått sitta i ett skåp i nästan två år så kännde jag att det var dags att släppa ut min anointed och låta honom leka lite. Eftersom tuneringen var okompad så kännde jag att man lika gärna kunde göra nått skoj och hoppas på det bästa.

Listan:
Anointed, lvl2, GW, Enchanted shield, tome of furion, Heartstone of darkness, Quickening blood, steed of Slaanesh.
Sorcs, lvl2, Mark, General, 2 scrolls.
15 devoteds med warbanner och FC.
2*16 warriors med FC
6 shades med la.
2*6 Mounted Deamonettes
2 spawns of slaanesh
2 RBT

Ganska liten och kompakt. Och det känndes som att jag skulle whipa eller bli whipad med denna listan.

Match 1. Pitched, Assasin.
Blood Dragons VC. Johan Larsson.

En super trevlig BD armé som var sjysst och balanserad samt spelades av en mycket trevlig kille. VC är ju något av ett favorit motstånd för mig då jag aldrig förlorat mot dem. Denna matchen blev inget undantag. Mina Mounted Deamonettes röjde upp på flankerna och vända sedan in och tuggade sig igenom varsitt block. En lite dum placering av min general gjorde att några gouls kunde hoppa på henne och döda henne men utöver det släppte jag bara 2 spawns och plockade sönder hela hans armé med snabba trupper som dansade runt på bordet.

20-0

Match 2. Landgrab med muddyground. Jacob Rosberg. LM.
Jag fick möta spelaren och armén som jag sedan döpte till Grodan.
2gen slaan, 2 präster, 3 trupp skinks, 3 sallisar, 2 krox trupp, swarm och en +1AS markat saurii block. Effektivt 17 PD när grodan sparar i diademet blink.gif
Matchen var ganska tung och han trollade bort hela min armé. Med en irrisiteble i runda 1 såg han till att en enhet MD's frsvann som annars hade dundrat över skinkar och kroxar. I överigt så lyckades jag plocka hans sallisar skinkar och en krox trupp. Men pga usel prestation av min Anointed som bara inte kan wounda så tappade jag stort i runa 6, hjag började, när min anointed som hållt i combat i 3 rundor mot grodan och gjort 5 wounds, slår 3st 1or och en 2a to-wound. Jag missar mitt break och flyr. Lite snopet då jag hade kunnat döda grodan om jag gjort lite mer än 2 wounds i snitt per combat phas mot honom. Men men, jacob var en trevlig prick men armén gjorde att det var lite tråkigt. Hade det bara varit på magic flux evilgrin.gif

4-16

Match 3. Hard magic flux
Christoffer Martinson(Markusson?), TK.
Absolut coolaste mission mot TK. Killen med 2 power dice att fluxa med biggrin.gif
Han hade mycket incantations men väldigt lite jag egentligen var rädd att låta honom kasta. Det var kistan som jag ville stoppa. Hans movment var egentligen inte så farligt eftersom jag var såpass snabb själv att jag kunde kontra den med spawns och snabba demoner. Så kort och gott jag släppte det mästa han kastade mot mig. Matchen kan summeras i ett ord. Anointed. Jag sprang upp runda 1 och ställde mig så att han skulle kunna charga mig med sina kärror och scorpion. Visst tänkte jag det kan han inte motstå, 450vp i en liten korg.
Och det gick så som jag trode hans scorp gör ett wound på min anointed som jag savar, hans chariots gör 2 wounds på min steed och jag savar ett. Sedan klipper jag 2 kärror och gör ett wound med min steed och båda hans enheter crumblar. Sedan var det fritt fram för mig att leka. Och skjöt bort halva hans andra chariot reg och de var de ofarliga eftersom de var mer än 12" från hans präster och han kunde bara kasta gå extra eller slåss. Det slutade med att de crumblade bort mot mina dev's efter att jag bumpat honom med ett spawn. Sedan var det bara att städa upp de sista 3-4 rundorna.

20-0

Match 5. Jacob Scott, Skaven. Defend med massa dimma.
jacob har 8 poäng skytte och all träffar måste slå 4+ för att inte försvinna. Denna matchen är lite luddig. Men jag gjorde en tabbe och sedan föll hela armén samman. Jacob drog en av mina favorit taktiker mot mig. dvs, fly och bli nersprungen. Detta gjorde att han sedan kunde få en flank charge på min anointed eftersom hans slavar som stog och blockade hans plaugemonks nu hade ett mål. Och jag som trode jag var sneeky när jag frenyzade hans jezziles och ställde upp min för att ta en charge med mina anointed och sedan over-runna in i lite clanrats med engeneers i.
jacob spelade ut mig och även om det såg ut att gå bra ett tag så slutade det illa för mina tappra gossar.

2-18

Match 5, Pitched. Cemal Gûlseven. HoC.

Chaos är ju också något av ett favorit motstånd med dyra långsamma saker och lite magi/skytte som låter mig dominera movment phasen.
han hade en riktigt tuff undivided armé med lite av varje, chose riddare och warriors, maruders, beast hears, furrbies, hundar och en hellcannon! Det börjar väldigt coolt med att hans cannon slår missfire och alla magiker tar ett wound! Min anointed och min lvl2 general blev gott rädda för missfire tabellen sedan och mina scouter gjorde sitt bästa för att se till att han inte skulle kunna skjuta med den igen smile.gif
En IR fire ball fräste bort 4 MD's och lite crappy dice gjorde att min andra trupp MD's poffade mot hans beast hear i runda 2. Min Anointed var dock sneaky och zoomade upp nära hans två magiker och boltade en av dem till döds efter hellcannon tagit ett wound på den smile.gif
Sedan blev jag lite crazy och bestämde mig för att se vad min anointed gick för så han fick tillsammans med 2 MD's charga in i chosen warriors med en exalted general i!
4-5 combat rundor senare så flyr chosen trupper och en magiker med flaming sword som joinat combaten blink.gif
Min anointed var väldigt bestämnd när han slogs mot chaos ponkarna och jag klatrade mer breaktests än vad som är tillåtet. Men med lite tur och några galna charges så slutar det med att han ger sig i runda 5 då han har 5 hundar och en rampagande hell cannon utan crew kvar.

20-0

Sammanfattning: Väldigt trevlig tunering och tackvara min snabba armé så klarade jag mig mot magi ganska bra. Var lite besviken efter matchen mot grodan. Men jacob som spelade var väldigt trevlig även om hans armé gjorde matchen lite små tråkig eftersom utgången nästan var given.

I framtiden så skall jag köpa 6 scrolls på mina olika heros och vägra använda några dispel dice. Det kan bli coolt, nån lägger typ en power lvl3 bound sak. Jag kollar på mina 5-6 DD och bestämmer mig för att scrolla det biggrin.gif
Nee, men seriöst så tror jag att Anointed är jätte bra men inte bra nog för att hela armén skall stå och falla med honom. Funderar på att testa en lista med 2 trupp fot demoner, furrbiees, 2 trupp MD's och lvl4+lvl2 magiker. Kan vara kul tror jag smile.gif

/Johan R
"I'm a soldier of fortune, I'm a dog of war
And we don't give a damn who the killing is for
It's the same old story with a different name
Death or glory, it's the killing game"

#20 Kasczei

Kasczei

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 725 Inlägg:

Postad 12 september 2005 - 12:26

QUOTE (Anton @ Sep 12 2005, 12:29 )
Äh, det kan ju Night Goblins göra till ett mycket lägre pris.

glare.gif

QUOTE (bjorn.nilsson @ Sep 12 2005, 13:12 )
Tror jag ska låna ihop en WE armé nån dag med 20 Waywatchers. Undrar vad Orvar skulle tycka om det =)

First: I laugh at you, HA HA HA!
Then I fly over and make them burn!!!

Du kan köra 20 WW, så sätter jag mig och läser en tidning cool.gif

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar