Hoppa till innehåll

Foto

Intresseanmälan Sm Kommittén.

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
2 replies to this topic

#1 AlFiKa

AlFiKa

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 3 036 Inlägg:

Postad 01 mars 2017 - 20:54

Varje år ska SM arrangeras och målet har varit att turneringen ska flytta runt i landet för att ge bästa möjliga spridning på deltagande och uppvisning av vår hobby i landet.

Tittar vi tillbaka de sen vi började med SM för nio år sen så har vi lyckats hyfsat:
2008: Solna
2009: Umeå
2010: Västerås
2011: Linköping
2012: Umeå
2013: Jönköping
2014: Västerås
2015: Jönköping
2016: Tumba

För att fortsätta med det krävs lite arbete, i dagsläget är det bara jag och Kaj Gyllinger som är aktiva i T9A som sitter med i den grupp som varit ansvariga för det här, så det behövs lite nya frivilliga intressenter som hjälper till med att hitta nya arrangörer/orter och hjälper dessa med rådgivning om så önskas om turneringar och frågor runtomkring.

Så ni som är intresserade att vara med och planera för kommande SM, anmäl ert intresse nedan så tar jag och/eller Kaj kontakt med er.
Björn Ericson
SWFBR - Admin
The 9th Age - Army Design Team
Förening: GoB Syd

#2 Maelstorm

Maelstorm

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 194 Inlägg:

Postad 23 mars 2017 - 16:16

Som lokal Tournament Support för 9th age så borde jag verkligen anmäla mig. Att jag vill är också en bra aneldning ;)

"He will win who knows when to fight and when not to fight"
- Sun Tzu, Art of War

"Wars may be fought with weapons, but they are won by men. It is the spirit of men who follow and of the man who leads that gains the victory."
- General Patton

"Ward or feed!"
- Oscar Lagnelöv

#3 AlFiKa

AlFiKa

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 3 036 Inlägg:

Postad 23 mars 2017 - 20:04

Som lokal Tournament Support för 9th age så borde jag verkligen anmäla mig. Att jag vill är också en bra aneldning ;)

Bra, hoppas vi kan utöka trion :)
Björn Ericson
SWFBR - Admin
The 9th Age - Army Design Team
Förening: GoB Syd

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar