Hoppa till innehåll


Foto

Woc's Challenge Regel


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Kalle persson

Kalle persson

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 09 juli 2015 - 16:46

Hejsan! Om jag har en chaoslord i horsemens med champ, kan jag då challengea med champen i horsemens och därmed få slåss fritt med lorden elr måste lorden challengea?

#2 mungojerrie

mungojerrie

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 076 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 09 juli 2015 - 17:15

Du kan challengea med champen då även han har eotg-regeln

Johannes Einemo
GoB-Syd


#3 Kalle persson

Kalle persson

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 09 juli 2015 - 17:41

Tack för snabbt svar!

#4 Maelstorm

Maelstorm

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 183 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 13 juli 2015 - 10:00

Enligt antingen GWs FAQ eller ETC-FAQ så har det väl blivit rulat att man itne kan det?


"He will win who knows when to fight and when not to fight"
- Sun Tzu, Art of War
 
"Wars may be fought with weapons, but they are won by men. It is the spirit of men who follow and of the man who leads that gains the victory."
- General Patton

"Ward or feed!"
- Oscar Lagnelöv




 

#5 mungojerrie

mungojerrie

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 076 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 13 juli 2015 - 10:08

Det är ruleat att man inte kan challengea bort med prinsen då den inte har eotg-regeln. Om jag har prins lord och champe i slagsmål kan jag ropa med champe eller med lord men inte med prins.

Johannes Einemo
GoB-Syd





1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar