Hoppa till innehåll

Foto

Deltagare med arméval

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
22 replies to this topic

#21 Sonax

Sonax

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 142 Inlägg:

Postad 03 augusti 2006 - 09:02

Även jag börjar känna mig rejält taggad. biggrin.gif

Det ligger något i luften som gör mina råttor oroliga, och då pratar jag inte om deras begär efter att ge igen för gammal ost wink.gif

#22 koon

koon

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 206 Inlägg:

Postad 03 augusti 2006 - 09:03

QUOTE (Dakoth @ Aug 3 2006, 00:08 )
1 necro faktiskt ;D
..

koon: vi får hoppas på att alla som spelar OK är på sin första turnering  biggrin.gif

Har för övrigt spelat mot Jesper och hans odödingar - på Sydcon 2003 - de är fullkomligt bedårande (trots att de luktar gammalt lik..).

Du får gärna ta hand om Stampe om du vill - han verkar ha brytit sig ut med Klan Baruk efter Moogs plötsliga hädanfärd (vet inte om det spritt sig till Danmark, men Stampes söta klan blev utsatt för en "hostile take over" i Göteborg tidigare i år..) - så tar jag hand om de HE och alla andra högkompare som kommer i år. Det låter väl "fair"?  cool.gif

I övrigt säger jag som Akbar: Är rejält sugen på att spela!

Jeg havde faktisk glemt at hans hær har været i sverige...

Med kun 1 necro, så er det ok med mig at du tager högkomparne. Også de OK der er der thumb.gif Så tager jeg bare Mikkels lavkomp OK.

Øhhhhhh nej for øvrigt, jeg tager kun lavkompade svenske, jeg kommer ikke for at spille imod danske...

Så Akbar og de andre oste er mine wub.gif Det er en aftale thumb.gif

kOOn
kOOns eternal Waagh!

kim@koon.dk

#23 Joey_Boy

Joey_Boy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 017 Inlägg:

Postad 03 augusti 2006 - 16:11

QUOTE (koon @ Aug 2 2006, 20:27 )
QUOTE(Joey_Boy @ Aug 2 2006, 16:17 )
Even if I did not get my prevue comp I'm fairly sure I'll get the lowest comp score I'v ever had in a tourny. Yeah, thats right the DE are no puchovers this year

ARE we going to see the twin hydras then

kOOn

Sadly no, I'v been having to much top do at work as of lat and I'v not been able to paint anything. Today I'll be speedpainting a chariot that I assembled and primed yesterday. And that will be all I have time for. Sad to say I caved in to painting pressure and took my Dragon army. Good thing is I suck at using a dragon since I'v only played with one at the GT.dk and really did not like it sad.gif

I hope I'll do better with it at SydCon then I did at the GT wink.gif

/Johan R
"I'm a soldier of fortune, I'm a dog of war
And we don't give a damn who the killing is for
It's the same old story with a different name
Death or glory, it's the killing game"

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar