Hoppa till innehåll

Foto

Utvärdering Fanatic Xxiii

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Dante82

Dante82

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 Inlägg:

Postad 28 april 2013 - 21:18

Tack till alla som kom och spelade. Ni får gärna lämna era åsikter här om vad ni tyckte om och inte så att vi vet hur vi ska göra för att hålla en så bra turnering som möjligt.

Specifika saker ni gärna kan ge feedback på denna gång:
Scenariona
Muggarna
Lagtävlingens nuvarande utformning
Prisbordet (alltså plakat och presentkort istället för ett mer produktbetonat prisbord)

/Daniel
Fantasia Fanatic Crew

#2 Painblom

Painblom

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 720 Inlägg:

Postad 30 april 2013 - 14:36

Jag måste börja med stoort tack för en fantastisk turnering! Sveriges bästa turnering helt klart!

Börjar med Ros!

+ Bra lokal! som vanligt väldigt rymmlig nu när det var en extra hall för 40k

+ Väldigt proffsigt arrangerat!

+ simpla scenarion (men kommer lite under ris sen) :D

+ bra kiosk

+ Målningspoängen! är äntligen mera rimmliga! det har vart en anledning till att jag inte åkt varje år.. men nu har man en chans trots att man inte är Konstnär :D Kändes otroligt roligt!

+ Stort plus till arrangörerna för otroligt bra respons i alla regelfrågor och funderingar

Men så till lite ris :D

- Skulle vilja få det lite mer komprimerat framför allt på söndag för att ha en chans att komma iväg lite tidigare.. när man har 6 timmar hem är det skönt :D komma igång kanske 30 min tidigare och försöka komprimera lite.. så man kunde vara klar till 16:00 -16:15 nått skulle göra mycket att vara hemma 23:15 istället för 00:15

- Scenariona var riktigt simpla och jag gillade det! men tyckte dom kunde gett lite mindre points kanske 6 poäng istället för 8a..

Återigen tack för en fantastisk turnering! jag hade aaas roligt! och tack till alla mina motståndare för att ni stod ut med att bli sönderskjutna.. och tack Espling som faktiskt satte stopp för Shadestarens framfart :D

Ska försöka få med mig en bil till nästa fanatic!

Marcus Engblom

ETC Team 2011  Switzerland Cheerleader
ETC Team 2012  Poland Cheerleader
ETC Team 2013  Serbia OnG
ETC Team 2014  Serbia OnG
ETC Team 2016  Greece Cheerleader
​ETC Team 2017  Spain  OK
ETC Team 2018  Croatia HBE

ETC Team 2019  Serbia TBD  

#3 Dante82

Dante82

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 Inlägg:

Postad 14 maj 2013 - 12:48

Tack för din input Marcus. Vi har haft våran utvärdering nu och gått igenom de flesta åsikter vi fått in och planerat för kommande turneringar. Det är en hel del finputsning som kommer göras och inte så mycket stora penseldrag men lite som kommer att gälla inför nästa år är:

* Fantasyscenariona kommer i stort att behållas som de var, ska förtydliga och justera vissa delar bara.
* Utformning av restriktioner i Fantasy har diskuterats en hel del efter turneringen, men det är inte helt klart vilken väg vi ska gå med det än.
* För att slippa pappersexercisen och kunna erbjuda mer korrekta listor över vad folk spelar kommer vi i fortsättningen kräva inskickade armélistor i förväg via mail.
* All information om turneringen kommer att samlas i en pdf, och vi ska förhoppningsvis ha de mesta av all information satt i god tid innan turneringen.
* I lagtävlingen kommer lagkaptenen få ut ett inrapporteringsark där han på ett enkelt sätt kan föra in den information vi behöver för att kunna bokföra alla resultatbaserade achievements.
* Vi ska titta på möjligheterna att erbjuda någon form av lunch i egen regi i anslutning till lokalen, så vi vet vad det är vi faktiskt erbjuder.
* P.g.a ändrade uthyrningsförhållanden ser det ut som vi till hösten för en mindre summa kan erbjuda dedikerade sovsalar i skolan som gymnastiksalen vi hyr ansluter till.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar