Hoppa till innehåll

Foto

Lite Ny Viktig Info

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
No replies to this topic

#1 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 243 Inlägg:

Postad 03 november 2017 - 13:42

Vi fick just reda på av vi inte kan använda grusplanen som parkering i år så vi har inga gratis parkering att erbjuda.

Det finns parkering runt skolan som kostar och sedan finns det parkering på gator runt skolan där man kan stå gratis två timmar på dagen och det kostar inget övrig tid.

Om någon har en kompis som är sugen på att spela lite 9th vore det bra med. Jag hade fixat en ersättare till drillteam men han blev sjuk. Han kanske kan spela imorgon eller på söndag men det är inte säkert. Jag kan ju spela om det behövs för har andra arrangörer men är inte optimalt.

Så om någon kan fixa en till spelare vore det bra. De behöver inte betala inträdde och är det så att du inte kan spela alla matcher utan bara kanske 3 på lördag så är det okej.

Jag kommer även bjuda deltagarna som köper BSK mugg på saft där 9th sekretariatet är. Anledning till det är att man kan få kaffe/te i kafeterian med sin mugg och vi har saft som är gratis där men den är bara för barn. Alla ska ha rätt att dricka saft så jag köpte lite :)

Kan även säga att BSK muggen är dyrare i år men det beror på att vi fick betala mycket mer för muggarna är tidigare år. Jag tror vi köper in de för runt 50 nu så vi säljer de för 65.

David "Dangerous" D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar