Grand Tournament in Copenhagen
Postad 08 december 2005 - 17:10
Postad 08 december 2005 - 20:00
Jag vet då en kille som nog skulle hålla med dig, han mötte 4 scorps som kom upp på första

Annars fick TK "bara" kasta 9 power dice som alla andra. Crown of Everlasting Conquest gjorde dock livet lite lättare för dem, å andra sidan fanns det ju ingen cap på Power Stones för andra arméer.
jag sa grönt stavas blått
och kvällen är lång
när den siktar mot sin tinning
Postad 08 december 2005 - 22:00
Men hårdast drabbade får jag nog hålla med fffrankenstein om att TK är (ev. med undantag av Empire). "Bara" två skorpar är så mycket lättare att möta än tre eller fyra stycken. Dessutom åker de dit ganska hårt på flux-scenariot.
Här är förövrigt en direktlänk till reglerna (såg att de hade problem med någon sida man behövde gå igenom för att hitta dem)
http://ne.games-work...s/denmarkgt.pdf
Postad 09 december 2005 - 11:14

Annars fick TK "bara" kasta 9 power dice som alla andra. Crown of Everlasting Conquest gjorde dock livet lite lättare för dem, å andra sidan fanns det ju ingen cap på Power Stones för andra arméer.
Tja det var ju så, alla armeer som inte går bananas i magin fick ju hjälp, särskilt kanske tk och sylvania som ändå kan ha mycket bra magifaser. Bretts grät väl inte direkt heller för den delen, eller khorne.
Vad är Crown of Everlasting Conquest? Tänker du på crown of kings?
Postad 09 december 2005 - 22:03
Man noterar dock att ingen TK kom bland dom fyra högsta battle scores ändå. Man kunde tro att dom fem topp-borden låg i Sylvanien och inte Umeå, med tanke på hur det såg ut!

och kvällen är lång
Postad 09 december 2005 - 23:47
Man noterar dock att ingen TK kom bland dom fyra högsta battle scores ändå. Man kunde tro att dom fem topp-borden låg i Sylvanien och inte Umeå, med tanke på hur det såg ut!

Hade missat det där med runda 1 själv. Hoppas den där killen inte menar att han mötte mig bara för då kommer hans näsa att växa.
Mötte bara en kille(förutom davve och han e ju krlakarl

Körde kille i fråga empire eller?
Postad 10 december 2005 - 00:26
Mötte bara en kille(förutom davve och han e ju krlakarl

Körde kille i fråga empire eller?
Nope, Skaven.
och kvällen är lång
Postad 10 december 2005 - 10:51
Hmm lite drygt, mötte faktiskt en skavenspelare osså, kommer inte ihåg om jag grävde med ngt den matchen men definitivt inte med 4a prylar, tror den killen var från Skellefteå och han var mycket trevlig, om än så luktade han ganska mycke alkohol

Om han nu mot förmodan menar att jag chargade första rundan kanske han knaprat i sig lite lsd osså, för han verkar isf totalt desillusionerad, om än trevlig.
Postad 10 december 2005 - 14:21
And we don't give a damn who the killing is for
It's the same old story with a different name
Death or glory, it's the killing game"
Postad 10 december 2005 - 14:53
Postad 16 december 2005 - 11:39
Postad 16 december 2005 - 13:24

Postad 16 december 2005 - 14:27
Fantastiskt!
Det ökar sannolikeheten för en danmarksresa från noll till möjlig.
Postad 17 december 2005 - 21:33

Jag (Dag Sonntag) har köpt biljett, samt att jag beställde åt ffrankenstein och ytterligare en Borlängespelare. Tillgången på biljetter har jag tyvärr ingen aning om, men du kan ju ringa och höra på telefonnr: +441159188507 (mailorder norden).
Postad 25 december 2005 - 19:14

Postad 27 december 2005 - 11:07

Min lille bror äger, fick 500kr present kort på GW. Täcker kostnaderna för Gt ganska fint. Sedan så får morsan fixa biljetter på Tåget ner åt mig eftersom hon jobbar på SJ's underhålls leverantörer och har hookups

Vilka mer är det som skall åka? Kanske kunde gå att sammordna allt så vi åker upp och ner sammtidigt och får i oss ett par öl på kvällen

[Edit]
Biljetten är beställd

[/Edit]
Postad 27 december 2005 - 13:11
Killen sa att det fanns ett 50-tal biljetter kvar, men det lät som han höftade lite högt då.
Arméer: Beasts of Chaos, Wood Elves
Projekt: Warriors of Chaos
Postad 27 december 2005 - 13:13
Postad 27 december 2005 - 13:33
- Dr Strangelove
För närvarande på besök i 40K-träsket. Eldars: 1000+/4000p avklarat.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar