Hoppa till innehåll

Foto

Warhammer turnering i Falun

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
4 replies to this topic

#1 fjugin

fjugin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4 450 Inlägg:

Postad 18 juli 2005 - 21:27

Den 29-30 juli kommer en warhammer FB turnering anordnas av spelföreningen VSS i falun på valhall ungdomens hus.
tid: 29 juli, 18.00 till 30 juli
övernattningsmöjligheter kommer att finnas.

plats: Falun, Valhall ungdomens hus (stort gult hus ca 200 m ovanför kyrkan vid torget), våning 2

Kostnad: Medlemsavgift 40:- annars är det gratis.

Mat: Närbelagna pizzerior och livsmedelsaffärer samt tillgång till mikrovågsungn. Vi kommer också bjuda på läsk.

priser: VSS bjuder på priser för totalt 500 kr.

Armer: 2000 poäng, inga Special characters, revised magic lores. 6:ed regler med alla uppdateringar även direwolf FAQ. WYSIWYG gäller, är du osäker fråga i förväg.

målning: Inga målningskrav, men målningspoäng kommer att utdelas.

komp: en kompbedömning kommer att ske, vill du få listan förbedömd maila då den till mig.

Platsmaximum 16 pers, kan ändras om vi får in många anmälningar.

Föranmälning: I föranmälningen vill vi ha namn och vilken armé ni kommer att spela. Om man föranmäler sig binder man sig att komma och deltaga i turneringen.

För frågor och anmälnigna kontakta Erik: Fjugin@gmail.com
070-2371446

#2 fffrankenstein

fffrankenstein

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 576 Inlägg:

Postad 20 juli 2005 - 13:53

Skulle gärna varit med men iom att en kompis fyller 30 och en flickvän 25 så måste jag utebli.
Såvida jag inte dumpar min brud och skiter i mina gamla kompisar rolleyes.gif evilgrin.gif
Kan tipsa borlängeborna dock

#3 fjugin

fjugin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4 450 Inlägg:

Postad 21 juli 2005 - 20:56

QUOTE (fffrankenstein @ Jul 20 2005, 13:53 )
Skulle gärna varit med men iom att en kompis fyller 30 och en flickvän 25 så måste jag utebli.
Såvida jag inte dumpar min brud och skiter i mina gamla kompisar rolleyes.gif  evilgrin.gif
Kan tipsa borlängeborna dock

synd, får bli en annan gång.
Vore trevligt om du kunde snacka med borlänge-folket, är lite dåligt med folk som det ser ut nu.

Erik Aronson

ETC 2011 (Skaven), 2012 (Empire), 2013 (Beastmen), 2014 [1:a plats] (Skaven), 2015 (Skaven), 2017 [2:a plats] (coach)
Svensk Mästare 2011 (High elves)

Författare Swedish Comp System

(en av) grundare The 9th Age

#4 fffrankenstein

fffrankenstein

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 576 Inlägg:

Postad 21 juli 2005 - 23:04

QUOTE (fjugin @ Jul 21 2005, 20:56 )
synd, får bli en annan gång.
Vore trevligt om du kunde snacka med borlänge-folket, är lite dåligt med folk som det ser ut nu.

Redan gjort, tyvärr.
Dock verkar både moglor och DC upptagna. Moglor skulle lämna dalarna för det lite finare folket i Hälsingland och DC jobba. Det lämnar Emil S som lirar fantasy som jag käner. Honom har jag inte pratat med men jag tror DC skulle göra det.
Annars är jag gärna med en annan gång och det tror jag dom är med.

#5 Falahk

Falahk

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 227 Inlägg:

Postad 23 juli 2005 - 13:03

good to see ya here erik, jag kommer iaf, antigen med orcerna eller high elves

/simon tollin som försöker bortförklara sin inaktiveitet den senaste tiden med att han har varit hos pappa(kaustinen, finland)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar