Hoppa till innehåll

Foto

Best Paiting Samt Lite Andra Saker På Bsk

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
2 replies to this topic

#1 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 237 Inlägg:

Postad 29 oktober 2015 - 21:26

Jag såg att jag hade glömt lägga in best painted på schemat. Det går såklart att fixa men jag har ett annat förslag.

Eftersom alla inte röstar samt vissa kompisröstar så funderar jag på att låta Chris samt hans kompis bestämma topp 3 på best painted.

Men om många tycker det är en dålig ide så kommer jag vi rösta. Men de kan ju det med målning mm så det kommer bli rättvist.

En sak som ni bör tänka på att Chris kompis är en transperson men det är en kille. Jag råkade klanta mig idag och det var inte så populärt.

Alla lag ska ha spelare men eftersom det har varit så många avhopp så skulle jag känna mig säkrare om vi hade en till person. Så om någon känner någon som kan spela 9th age så vore det bra. Den kommer få grattis inträdde samt att jag kan fixa armé till den personen om den inte har någon egen. Skulle den inte få plats i turneringen så kan den ju lira andra spel på konventet.

David "Dangerous" D

#2 Marrcus Oestling

Marrcus Oestling

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 602 Inlägg:

Postad 29 oktober 2015 - 22:05

Låter jättebra att Chris + kompis får bestämma best painted. Är de mutbara? Gillar de isf Goldstrike?

(Ett tips från coachen om man inte vill "klanta sig" runt transpersoner är att inte uttrycka sig i stil med "..en transperson men det är en kille".)

//Sveriges trevligaste Warhammerspelare

Svensk mästare 2012 - OnG
Svensk mästare 2016 - SA

Svensk mästare 2018 - SA

ETC Team Sweden 2015 - OnG

ETC Team Sweden 2016 - OnG

ETC Team Sweden 2017 - SA

ETC Team Sweden 2018 - SA

#3 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 237 Inlägg:

Postad 30 oktober 2015 - 09:57

Låter jättebra att Chris + kompis får bestämma best painted. Är de mutbara? Gillar de isf Goldstrike?

(Ett tips från coachen om man inte vill "klanta sig" runt transpersoner är att inte uttrycka sig i stil med "..en transperson men det är en kille".)

Jag har sagt till att de mutor är okej.

Han låter som en tjej det var därför jag skrev det men jag är van att klanta mig.

David "Dangerous" D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar