Hoppa till innehåll

Foto

[Säljes] Tomb Kings Armé

tomb kings säljes

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Imbazil

Imbazil

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 Inlägg:

Postad 05 juni 2015 - 20:02

Hejsan, tar nu och säljer mina gamla skelettgubbar pga tidsbrist och motivations brist =) Har en annons ute på blocket: http://www.blocket.s...7.htm?ca=11&w=1

Kommer försöka att kika in på forumet minst en gång om dagen men om ni är angelägna så rekommenderar jag istället mail eller telefon då jag kommer satsa på att sälja dem inom snar framtid.

***Text från annonsen***

Säljer nu mina Tomb Kingsmodeller som jag har samlat på mig från litet olika ställen, tanken var att bygga upp en armé men har upptäckt att jag inte kommer ha tid för detta.

Då de har legat lite huller om buller och vissa bitar kan saknas då tidigare ägare inte alltid vart försiktiga så säljer jag av dem billigt, modellerna är annars i fint skick och passar utmärkt om du redan har en armé som du vill göra större men kan även användas med gott resultat utan att köpa något extra.

Modellerna är en mix av målat, omålat och är till större del omonterad eller delvis ihopsatt.

Detta följer med:
1 x Tomb king (metall, sword & shield)
1 x Liche Priest till fots (en finare variant i metall som inte längre går att få tag på)
1 x Liche Priest till häst (en finare variant i metall som inte längre går att få tag på)
5 x Chariots
2 x tomb swarms (metall)
1x casket of souls (finecast)
1x screaming skull catapult (metall)
30 x Tomb Guards (endast uttagna ut kartongen och sprayade. 930kr från Games Workshop nya)
3 x Necropolis Knights
1 x Khemrian Warsphinx
1 x Oöppnad Tomb King Battalion (plasten är kvar, kostar 970kr ny från Games Workshop) har inte räknat med innehållet i denna när jag skrev listan ovan.

Har även en handfull Skeleton Horsemen (kanske 5-10) samt många vanliga skelett, har inte räknat hur många det är, då de ligger i oordning och många inte är ihopbyggda. Har nån movementtray som jag kan slänga med om du vill ha. (bilden visar inte riktigt allt)

Vill ha 1400 kr för alltsammans och säljer endast om du tar rubbet, jobbar inne i Stockholm så kan eventuellt träffas där om du inte kan ta dig hit.

Har du några frågor så är det bara att ringa eller maila!

Ha det fint!

#2 silje

silje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 58 Inlägg:

Postad 30 mars 2016 - 19:15

Något som finns kvar?

#3 Zajjko

Zajjko

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 Inlägg:

Postad 17 juni 2016 - 23:44

Samma fråga från mig! Finns det något kvar? : )

Also tagged with one or more of these keywords: tomb kings, säljes

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar