Hoppa till innehåll

Foto

Utvärdering Fantasia Fanatic Xxv

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Dante82

Dante82

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 Inlägg:

Postad 31 mars 2014 - 10:58

Då var turneringen över för denna gång. Har inte så jättemånga punkter vi specifikt vill ha feedback på denna gång men följande saker:

Fantasy  
Scenarion, mer eller minde? Påverkade de sekundära för mycket/för lite? För gynnsamma/ogynnsamma för någon speciell typ av armé? Något annat?  
Öppna listor, bra eller inte?

Angående möjligheten att vi erbjuder någon form av catering till lokalen för mellan 80-120 kr, hur intressant är det? Hur mycket handlar det om priset på maten? Om vi skulle erbjuda någon form av kall mat, typ kycklingpastasallad för ~50kr, skulle det vara ett intressant alternativ om ni inte har något intresse av varmrättscatering alternativet ovan?

Övriga åsikter om kioskutbud, terräng och allt annat ni kan komma på tas gärna emot.

/Daniel
Fantasia Fanatic Crew

#2 Robster

Robster

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 277 Inlägg:

Postad 05 april 2014 - 20:28

Grymt bra och trevlig turnering tycker jag! Öppna listor var väldigt kul och fungerade mycket bättre än jag trodde.
Scenariorna fungerade bra i mina matcher.
Jag hade lätt varit intresserad av kycklingsallad för 50 spänn. för mig var 240 spänn för två luncher lite mycket. 80 spänn hade funkat bättre men för mig blev det lite sent påkommet.

I övrigt bara positivt rakt igenom, absolut en turnering jag ska försöka komma tillbaka till.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar