Hoppa till innehåll

Foto

Tagteam 11-12 Mars 2017

Återståndelsen

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
4 replies to this topic

#1 Dennis P

Dennis P

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2 268 Inlägg:

Postad 03 oktober 2016 - 16:44

Något från de döda har vaknat igen...  Tagteam är tillbaka!  Den 11-12 Mars öppnar vi åter igen de Rudbeckportar som varit stängda så länge..

Så alla ni fantaster Damma av era figurer sprid orden till de som lämnat detta forum att Tagteam är tillbaka o jag vill se alla gamla ansikten i västerås igen!

Anmälan info, upplägg mm kommer efter nästa 9th age uppdate som skall ske denna månad.

Dennis "Pink Gangster" Palmkvist

Hard core achievment avklarad: "Vaul the Maul" Förstöra 200p magic items på en match
Kalla mig Hobbyspelare :)

ETC 2013- High Elves

ETC 2014- Wood Elves, 1st place!

ETC 2015- High Elves

2nd place 8:e editions rankning (Sverige).

#2 awk

awk

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 33 Inlägg:

Postad 03 oktober 2016 - 17:58

Superkul! Som "gammal" spelare i dubbel bemärkelse bokar jag helgen i kalendern.

-K.

#3 Karak Norn Clansman

Karak Norn Clansman

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 251 Inlägg:

Postad 20 oktober 2016 - 06:34

Ska ske! Har någon här kontakt med de äldre Avestaspelarna? Kanske en E-postaddress eller telefonnummer att dela med sig av? Skicka gärna PM i sådana fall.

#4 Dennis P

Dennis P

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2 268 Inlägg:

Postad 01 november 2016 - 07:11

Detta tagteam får ni vara beredda på att Jaga Flygande monster, En arena of death, Blixtstormar, Förräderi, Gå vilse i tunnlar och inte minst EN helt ny Bro :D och mycket mer..

Scenariorna samt upplägget kommer upp inom någon vecka beroende på hur mkt tid husflytten tar från mig.

Hard core achievment avklarad: "Vaul the Maul" Förstöra 200p magic items på en match

ETC 2013- High Elves

ETC 2015- High Elves

#5 Dennis P

Dennis P

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2 268 Inlägg:

Postad 02 december 2016 - 07:01

Nu har jag fått internet i huset, Varit lite svårt få ihop allt efter flytt men nästa vecka kommer Allt

2000p per arme, 4000p totalt då för alliansen.

Fri allians. Inga restriktioner. Varje arme kommer ha 2 generaler som fungerar på varandras enheter, likadant kommer BSB fungera för varandras enheter.

Så hela alliansen kommer fungera som en o samma arme. (joina varandra, spells mm)

Tuneringen kostar 300kr per Allians (betyder 150 kr per person)

5 matcher med 3.5h per match är tanken (Tagteam matcher tar lite längre tid så därför lite mindre poäng o lite längre matchtid)

Men som sagt ett färdigt regelpack med alla scenariorn deadlines mm kommer nästa vecka!

ETC 2013- High Elves

ETC 2015- High Elves

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar