ALLT listat nedan är målat. Underst sist finns lite omålat som jag säljer också, söker du sånt scrolla förbi allt.
Allt är målat i ett svartvitt färgschema med steniga baser och lite grönt flock. I princip alla modeller har bortfilat hår. Så hela armen är skallig. Jag har byggt många greenstuffskallar kan man lugnt säga över årens lopp. De flesta har bara fått överdelen av huvudet bortklippt och jag har skulpterat på bara toppen så ögon och näsor är intakta.
I princip alla modeller är magnetiserade. De har åtminstonde en Rare Earth magnet fastklistrad under basen, så de är förberedda för metall movement trays. Jag har inga trays till salu. Men ni som känner till Rare Earth produkterna vet hur starka de är, som oftast behövs de bara en enda magnet för att hålla en gubbe på plats.
Så med andra ord så kan du bygga ihop vilken arme du vill. Först till kvarn! Jag har byggt ett gäng karaktäer under åren så det kanske är dags att lägga till en Benmannen style Noble kusin på besök i din arme

Bilder finns underst, men det är bara en bråkdel av allt förståss. Så be om bilder så fixar jag det snarast. Du är också välkommen att komma och kika på armen i Hammarby sjöstad i Stockholm. De bästa godbitarna har jag inte bilder på än...
Jag räknade ihop det, och det är runt 14000p målade modeller. Karaktärerna står för ca 6000p dock, men det är lite trupper att välja på

Jag kan posta dina inköp om du vill, köper du mycket så splittar vi på portot.
Köper du mycket så får du självklart rabatt. Det som är listat finns kvar till salu, jag tar bort enheter eller stryker över dem vartefter.
Shoppa loss:
CHARACTERS
1 Lord m lans på Black Dragon
Draken är rätt stor, byggd av delar från 3 drakar och har stora McFarlane drakvingar
450kr
ompositionerade så den ser mer dynamisk ut.
300kr
1 Limited ed Master Battlestandard till fots med Slaanesh Baner
400kr
300kr
1 Master Battlestandard på Dark Steed med hw och stort Slaanesh baner
Baserad på mailorder-enbart Master/Lorden
200kr
Witch elf med scroll i handen konverterad på 4th ed pegasus med Carrionvingar
200kr
75kr
75kr
75kr
100kr
75kr
1 Sorceress till dark pegasus m svärd
75kr
Glade rider hästar med vanliga DP batvingarna (alltså utan ryttare, det är tänkt att de som är listade ovan ska sättas på den)
100kr
100kr
1 Master/Lord på Dark Steed m great weapon
100kr
1 Master/Lord på 5th metall cold one med hw
100kr
Hydra banneret är gjort av en Warmaster Hydra
150kr
Står och pekar med ena handen, den är byggd till en Cold One chariot som listas separat nedan. En crew är lös och kan bytas ut mot BSBn.
100kr
150kr
150kr
100kr
75kr
100kr
75kr
en liten drake som sitter på en gren.
50kr
75kr
1 Master/Lord till fots med Halberd
100kr
100kr
Baserad på morathi och gamla daemonettes
300kr
Byggd av ett flertal svårhittade modeller
150kr
Konverterad av en Avatars of War Dark Elf
150kr
100kr
100kr
Är nu en Wood Elf! (förrädare)
100kr
100kr
1 Master/Lord med lans på Steed of Slaansh
En kvarleva från min Cult of Slaanesharme, monterad på en 50mm bas
150kr
CORE
Alla har en rund Slaaneshsköld från en Chaos Slaanesh Champion. Samtliga spjut är förlängda med mässingsstavar, och spjuthuvuden är nerslimmade något.
16kr st
30 Slave Spearmen m Muscian
Enheten är en kombination av Spearmen och konverterade Empire militia. DEn har ett flertal små unitfillers med Dark ELves som torterar Militia, och en 3x2 basers avrättningskulle med bödel och avhuggna huvud
16kr st så 480kr för enheten
17 Spearmen med Mordheimhundar
En spjutenhet byggda av metall Corsairs med Spjut, inblandat är ett gäng Mordheimhundar. Så det ser ut som ett stort blandat hunting pack.
400kr för alla
50kr
Med blandad utrustning, spjut, 5 m avlånga slaaneshsköldar, xbows. Du väljer.
Det finns 6 musicians, 1 standard
60kr st
5 med spjut varav en är musician, byggd av 5th ed Fiends of Slaanesh och Shades med spjut som springer bredvid Fiendsen. Ska vara Slaaneshtemade DR med spjut alltså.
120kr st
16kr st
6th ed metall varianten
19kr st
19kr st
Byggda av de smalare metall Slaanesh Daemonettsen, från typ 6th ed, alltså inte de med stora klor, och de har Forgeworld Ripperswarm vingar.
60kr styck
SPECIAL
Alla byggda av McFarlaine drakar med Tomb Kings chariots monterade på deras ryggar! Så det ser ut som stora ödlor med fastspända ryttare i korg på ryggen. En av dem har en crew löstagbar så man kan ställa en BSB där.
200kr st
31 Shades m Great Weapons
GWs vanliga med påbyggda great weapons
34kr st
Byggda av Witch Elves med mantlar och repeater pistols från plast Corsairs
34kr st
Senaste sorten
46kr st
34kr st
34kr st
RARE
230kr st
GWs vanliga
490kr
Stor hydra ihopbyggd av en Stegadon kropp, delar från drakar och gamla hydror.
400kr
I Slaanesh ormstil, det är ett McFarlaine från Conanserien.
200kr
ANNAT
Hela armen ligger nerpackat i ett gäng Armytransportlager. Alla enhetstyper har sitt egna speciallager, namngett och allt. Vill du ha lager så säljer jag dem för 50kr st vilket är halva nypriset.
OMÅLAT OCH OBYGGT
1 6th ed Sorceress
Den gamla härliga innan senaste varianten kom ut, den med stor hatt och dödskallestav
50kr
2 Reaper Boltthrowers
De var svartsprejjade och ihoplimmade en gång i tiden.
200kr st
Alltså metallisar, de flesta är basade.
15kr styck
Såhär svart och fint kan det se ut på slagfältet

Assassins:
Harpies:
Death Hag BSB och Lifetaker Sorceress:
Add hw shades:
Dark Pegasus utan ryttare:
Lite spjutisar exempel:
Hydra Banner bsbn:

Sorceress till fots