Hoppa till innehåll

Foto

[Säljes] Kow Forces Of Nature Forest Shamblers Och Centaurs (Passar Även Till Wood Elves / Beastmen)

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 469 Inlägg:

Postad 17 november 2019 - 16:47

6 Forest Shamblers
.
Pris: 345kr
.
Obyggda metall modeller inklusive medföljande 40mm baser, totala nypriset på Alphaspel är 460kr så mitt pris är 75% av det. Modellerna är som sagt egentligen till Kings of War, men de kan även användas som alternativa modeller till Tree Kin i Warhammer Fantasy eller Kurnoth Hunters i Age of Sigmar. Spårbar fraktkostnad på 63kr tillkommer.
.
Foto:
.
.
.
5 Centaur Troop och 1 Centaur Chief
.
Pris: 270kr
.
Obyggda metall modeller inklusive medföljande baser, totala nypriset på Alphaspel är 360kr så mitt pris är 75% av det. Modellerna är som sagt egentligen till Kings of War, men de kan även användas till Centaurs i Warhammer Fantasy. Spårbar fraktkostnad på 55kr tillkommer.
.
Foto:
.
.
.
Sprues, påsar och baser packas naturligtvis i bubbelplast inför postning. Fråga gärna efter referenser om mig som säljare, kan ge dig en lista med namn via pm som du kan höra av dig till och fråga om tidigare affärer

#2 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 469 Inlägg:

Postad 17 november 2019 - 17:09

Har redan en person som är intresserad av tre stycken, så om någon till vill köpa tre stycken för 175kr så kan jag splitta direkt. Om ingen annan hör av sig innan och vill köpa alla sex såklart. Och jag kan naturligtvis undersöka om frakten hade blivit billigare för 3st i så fall.

#3 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 469 Inlägg:

Postad 24 november 2019 - 16:38

Alla Forest Shambers är sålda nu.

Centaurs och Centaur Chief är kvar, sänker pris på dom till 250kr

#4 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 469 Inlägg:

Postad Igår, 21:42

Kan även tänka mig byte mot målade fantasymodeller till Daemons, Dwarfs, Beastmen eller Orcs and Goblins

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar