Hoppa till innehåll

Foto

Battlereport ödlor

• Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Tlax_tax

Tlax_tax

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 65 Inlägg:

Postad 21 maj 2010 - 10:04

Jag skriver en BR för det är roligt när många gör det.

slann
engine
scar cold one
skink chief

18 saurus spjut Fc
12 saurus spjut stand
10.skinks
10. skinks
5 cold ones
6 cold ones stand
3 terradons

Match 1 erik anshelm WOC komp 15

Flygande disc kille
2 på fots/gående

lite chosen och fast caw

Jag ställde upp rätt så utspritt för han hade rätt så få trupper och jag kunde utmanuvera han. jag dödade ett chosen block och en knight trupp i närstrid
och level 4:an dog av en tursam stek från enginge.

14-6

Match 2 torbjörn från WASP Komp 23

Torbjörn hade 1 lord och 4 paladiner
2DD

HAn ledde med 800poäng före
Men som sagt inga PD så jag tog shadow med unssen lurker så jag kunde få striderna var jag ville
En stor miss var att jag inte fattade att en lord köttar sönder monster med sin uppsättning med d3 wounds.
Men jag dödade grail knightsen med engine och lorden hade jag tur och lyckades springa ner med mina saurusar vilka som sprnag så långt så dom blev dödade . klantigt! Men jag wipade nästan allt och han dödade ändå en hel del av mig så

14-6

Match 3 Torbjön från halmstad

Magitung Woc chosen och en 11Pd 2 killar på discar och en sniper nurgle lv 2
Han fick ingen gateway men 2 pandemonium så jag hade en vettig magifas. första rundan sen pandemonium, pandemonium aj.

Lyckades break ett choden block med engine som han undan men inte lyckades rallya och fludde av. engine blev stekt av en massa flickering. och en massa dödande så det blev

7-13

Match 4

Skavenfadern tobias linde

LEvel 4 grey wheel och massa block

Jag lyckades baita hasn plauge monk block med lvel 4 i med ett par terradoner för en flank charga med en engine. Och nu är jag korkad, för att det står ett par nightrunners i vägen jag måste få bort dom för att flanka blocket. jag skjutert på dom, och magiar dom. och när jag har 4 Pd kvar så lägger jag wall of fire på plauge monks ist för nightrunenrna! bara föär att döda jävla många plauge monks , men dom ska dö som ändå fast dom är 25 st om det kommer in en engione i flanken. så nightrunnerna flyr inte och dom blockar skiten. sen så skitterleaper han level 4 . och lite mer av mitt dör och lite av hans

8-12

MAtch 5 Hampus komp 20 high elves

hampus har skrivit om denna på sin

1-19

Match 6 Mattias Nilsson Woc komp 22

2 level 2:or yes ingen pandemonium heller. jag tar shadow och rusar fram för att döda saker i närstrid
engine goes apshit mot hans arme och dödar ett warriors block får ett annat och fly - som sen blir rövchargade av skink cohorten med 2 krox
och sen blir unseen lurkad in ett till warriors block och dödar dom .
hade tur med inte en enda miscat och alla unssen lurkers gick nästan in tror jag

16-4

match 7 johan karlsson high elves

star dragon 2*7 dragon princes och lite annat

Om johan skriver en battle report så kan han beskriva denna match.
Ja, JA!

0-20

Hamnade as lågt . men kul turnering ändå, bättrer än gotchon

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar