Hoppa till innehåll

Foto

[Köpes] Dwarfs Div Målade I Hög Kvalitet, Plus Ogres Ironguts Och Leadbelchers (Helst Obyggda/omålade)

Dwarf Dwarfs Warhammer Dwarven Holds Age Of Sigmar AoS

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 445 Inlägg:

Postad 29 mars 2017 - 22:51

Dwarfs (endast målat i hög kvalitet är av intresse, och mest ute efter nyare upplagor men gamla kan vara intressant det beror på lite):
* 1 King on Shield Bearers
* 2 Gyrobomber/Gyrocopter
* 2 Organ Gun (med crew)
* 1 Cannon (med crew)
* 1 BSB
* 1 Runelord
-
Annat Dwarf typ enheter osv. kan även möjligtvis vara av intresse så prova gärna locka mig!
-
-
Ogre Kingdoms (helst obyggt eller omålat, andra antal än nämnt kan vara intressant):
-
* 3-4 Ironguts
* 2-6 Leadbelchers
-
Om det är målade Ogres modeller du har ska det vara väldigt billigt eftersom jag då räknar med att behöva strippa färg, och om du har annat obyggt/omålat ogre saker så kan du alltid försöka locka mig att köpa mer när jag ändå är igång

#2 torarin

torarin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 256 Inlägg:

Postad 06 april 2017 - 12:12

Hej! Jag har en gammal dwarf armé som är fint målad.den har det mesta som du söker, har även en del ogres som är i delar om det kan vara av intresse?

#3 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 445 Inlägg:

Postad 06 april 2017 - 15:43

Hej hej! 
Absolut det kan vara av intresse båda sakerna! Vill gärna se massa foto på dwarf armén först bara, gärna bra och många plus från lite olika vinkar så bilderna gör din målning rättvisa osv. Pmar dig min mail så är det lättare om du skickat fotona dit. Du får gärna tänka på prisförslag direkt också så vi har någonting att utgå ifrån, eller om du vill vänta tills jag sett bilderna välj själv :)  

Sen är du villig att splitta om jag bara är intresserad av lite av det, eller bara intresserad av att sälja allt? Har nämligen samlat på mig en del själv redan nu, men vi ser. 

Also tagged with one or more of these keywords: Dwarf, Dwarfs, Warhammer, Dwarven Holds, Age Of Sigmar, AoS

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar