Hoppa till innehåll

Foto

Resultat - Varbergs Turneringen.

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Mtz

Mtz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 37 Inlägg:
  • Interests:Skymningen

Postad 29 oktober 2012 - 09:41

1. Mikael Olofsson - Orcs & Goblins 50
2. Milad Khorasani - Dark Elves 41
3. Petter Larsson - The Empire 40
4. Daniel Gustavsson - Ogre Kingdoms 39
4. Axel Andersson - Dark Elves 39
6. Mats Danhage - Beastmen 38
7. Alexander Neckmar - Dark Elves 36
8. Johan Strandberg - Orcs & Goblins 33
9. Rikard Nilsson - High Elves 31
10. Kalle Persson - Empire 28
11. Daniel Terdell - Wood Elves 28
12. Johan Averin - Wood Elves 26
13. Ulf Thörnqvist - High Elves 24
14. Johannes Einemo - Warriors of Chaos 22
15. Mikael Magnusson - Orcs & Goblins 21
16. Johan BJörck - High Elves 20
17. Jack Andersson - High Elves 19
18. Tim Karlsson - Warriors of Chaos 5

Tack alla för en trevlig turnering. Kom gärna med förslag på hur vi kan göra det bättre.

#2 jack andersson

jack andersson

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 510 Inlägg:

Postad 29 oktober 2012 - 10:10

jag tycker det var en otroligt rolig turnering och även om det inte gick särskilt bra var det riktigt trevligt :). speciellt intressant var det att smaka på daniels mournfangs i sista matchen, det gjorde ONT! :D eftersom att det var min första turnering har jag inte något att jämföra med när det kommer till förbättringar men jag tyckte allt funkade bra. det var väldigt uppskattat med långa raster mellan matcherna.

#3 Kalle persson

Kalle persson

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 203 Inlägg:

Postad 29 oktober 2012 - 10:43

jag tyckte också att det var sjukt skoj. min första turnering också och jag tyckte det var kul att få spela turnering!

#4 Ratatatata

Ratatatata

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 297 Inlägg:

Postad 29 oktober 2012 - 14:35

Mkt trevligt arrangemang som uppskattades! Jag har ingen direkt ris att komma med alls. Enda synpunkten är väl att jag hoppas att ni kör det fler gånger och fick jag bestämma skulle man kanske ha det på en lördag? Som tur är var jag ledig från jobbet idag men det hade känts rätt tungt att kliva upp vid kl 6 i morse annars efter en heldag med warhammer + resa.

Daniel Terdell, Föreningen Ylva

Wood elves, Tomb Kings

#5 Ratatatata

Ratatatata

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 297 Inlägg:

Postad 29 oktober 2012 - 14:44

Och just det ja, ett par saker till.

+ Det kommer säkert lipas över ett av borden (bord 6), med svårspelad terräng. Jag tyckte dock att detta var suveränt, bra att det finns bord som premierar andra spelstilar än "jag trycker alla mina block 8 inch framåt varje runda". Mina vedalver tackar och bockar.

- Resultaten fanns ju där för alla att se, men att från scenen göra en grej av vem som kom sist, i en turnering med massa nybörjare och tonåringar...? Nja, nä. Inte den bästa idén kanske.

Daniel Terdell, Föreningen Ylva

Wood elves, Tomb Kings

#6 Kalle persson

Kalle persson

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 203 Inlägg:

Postad 29 oktober 2012 - 15:35

terrängen på bord 3 var lite konstig också, jag spelade nog den konstigaste matchen i mitt liv på den planen, men det var skoj ändå!!!

#7 MoQ

MoQ

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 205 Inlägg:

Postad 29 oktober 2012 - 17:24

jag tycker det var en otroligt rolig turnering och även om det inte gick särskilt bra var det riktigt trevligt :). speciellt intressant var det att smaka på daniels mournfangs i sista matchen, det gjorde ONT! :D eftersom att det var min första turnering har jag inte något att jämföra med när det kommer till förbättringar men jag tyckte allt funkade bra. det var väldigt uppskattat med långa raster mellan matcherna.

Hehe, det var en jämn och från min synvinkel läskig match tills jag klappade ihjäl din deathmagiker. Du ska ju statistiskt slå ihjäl åtminstone en mournfang till innan jag får slå och med lite tur bara så slår du ihjäl tre till och med och då är det kämpigt för mig. Nu hade ju jag lite tur i stället och då går det ju som det går :D

Hoppas ni fick mersmak på turneringar så kanske vi ses på gothcon till påsk.

Daniel Gustafsson - YLVA
Ogre Kingdoms, Empire, Warriors of Chaos & Vampire Counts

#8 jack andersson

jack andersson

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 510 Inlägg:

Postad 29 oktober 2012 - 17:59

ja, jag spelade väl inte mitt livs bästa match precis... :) men det skulle vara riktigt skoj att vara med på gothcon. praktiskt också när man bor i närheten :D . problemet är väl att man antagligen ska och spela musik hela påsklovsveckan så jag är nog borta när gothcon är :(

#9 Kalle persson

Kalle persson

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 203 Inlägg:

Postad 29 oktober 2012 - 18:13

JAG SKA SPELA GOTHCON!!!!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar