Hoppa till innehåll

Foto

Island Insanity Invitational V

• Please log in to reply
101 replies to this topic

#101 benmannen

benmannen

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 552 Inlägg:

Postad 18 maj 2011 - 14:04

QUOTE (Sherlocko @ May 17 2011, 19:36 ) <{POST_SNAPBACK}>
QUOTE (snowblizz @ May 17 2011, 14:16 ) <{POST_SNAPBACK}>
QUOTE (Sherlocko @ May 16 2011, 20:20 ) <{POST_SNAPBACK}>
Var nog helt klart inte beredd på det. Kanske hård lista på pappret, men gud vilken dålig synergi den hade. tongue.gif Speciellt när det ruleades att jag inte fick använda Pandemonium. smile.gif

Det där tar jag inte ansvar för, du får klaga hos Igge (om du vågar, få brukar göra). Jag förstod inte riktigt vad frågeställningen varit men om Igge sagt nåt ville jag inte komma och säga nåt annat.

Nää, jag behöver inte klaga. Jag känner att jag anammade "låt gå"-mentaliteten fullt ut och det var ingen fara på taket egentligen. smile.gif Som sagt, jag är mest sugen på att upprepa bedriften, att återigen ta en usel lista men ändå få den att verka hård. thumb.gif

Jag trodde jag hade en hyfsat snäll lista med allt i åtanke. Ingen lord, ingen scroll, 2 magilevlar, inte så mycket skjuta. 1800p i trupper och under 600p i 3 karaktärer, nästan helt utan magiska föremål... Meeeeeeen jag fick bland sämsta kompen på turneringen (tror jag) smile.gif Jag lyckades inte smita förbi kompdomarna helt klart, men en Pendant och lite crown commands fanns här och där. I Sverige lyckas jag inte få igenom mina smyglistor längre, men jag hade ju hoppats att det hade funkat på Åland, meeeeeen icke.

#102 snowblizz

snowblizz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 189 Inlägg:

Postad 20 maj 2011 - 12:48

QUOTE (benmannen @ May 18 2011, 15:04 ) <{POST_SNAPBACK}>
Jag trodde jag hade en hyfsat snäll lista med allt i åtanke. Ingen lord, ingen scroll, 2 magilevlar, inte så mycket skjuta. 1800p i trupper och under 600p i 3 karaktärer, nästan helt utan magiska föremål... Meeeeeeen jag fick bland sämsta kompen på turneringen (tror jag) smile.gif Jag lyckades inte smita förbi kompdomarna helt klart, men en Pendant och lite crown commands fanns här och där.

Fjärde sämsta komp ja, delade med mera DE & VC. Jao, Pendanten var ett misstag som slank igenom.
QUOTE (benmannen @ May 18 2011, 15:04 ) <{POST_SNAPBACK}>
I Sverige lyckas jag inte få igenom mina smyglistor längre, men jag hade ju hoppats att det hade funkat på Åland, meeeeeen icke.

Hehe, en liten fågel sjöng och berättade att du var en bra spelare så vi granskade förstås din lista extra hårt. thumb.gif

Men det är ju inte alltid listan, som jag sa subjektiv komp är subjektiv, bara att ta DE är redan det en risk. Om nån av er såg listan Esa fick av mig så fick den också sådär i komp (dock en match mindre kompad än alla andra). Cauldron som buffar enheter är gansla otäckt och Cold One Knights är ju ganska hårda sist och slutligen.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar