2400 lät ändå ganska mysigt på något sätt, gillar siffran!
Jag tror större enheter kommer bli normen, mina goblins kommer garanterat spelas 10 i bredd, så det lär ju bli minst 120 gobbos med 3x 40st, det är ju ashäftigt med goblins med 6+ ward save också!

Sedan squigs, de kommer ju bli bättre nu när de får slåss i två ranker och alltid slå tillbaka nu när döda tas bakifrån.
Mina TK får vi se helt enkelt.. men kung, high priest och 4 priests lär väl fungera rätt ok i 2250 ändå? Nu när inte chariots förstörs automatiskt heller så är det ju inte fel!

Mina slaanesh demoner kommer inte bli någon skillnad på alls, fortfarande 3x 20 nettes med herald i varje, dock kanske man ska spela dem 10x2 nu istället för 5x4
Är det någon som fått sig ett lyft i demonboken så är det lugnt kippern, med ASF och I10 re-rollar han alla missar mot allt utom DE assassins, 6 attacker som re-rollar missar och sedan monstrous stomp på det? Han kommer ju ta ett rankat block själv! För att inte missa att stupid enheter nu räknas som ItP vilket innebär att Siren Song är riktigt bra nu!
Seekers kommer nog bli ganska onödiga, nekar inte ranks längre utan kommer nog bara bli archer-hunters ihop med sin siren standard. Fiends däremot, 4st som man kör 2x2 för att inte ha full manövrering på dem får fortfarande 14 attacker + stomp, det är nice! Blir nog till att köpa lite fler fiends..