Hoppa till innehåll

Foto

RTO fantasy 2005

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
26 replies to this topic

#21 Pedda

Pedda

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 75 Inlägg:

Postad 20 januari 2005 - 21:15

Låter intressant. Borde kunna ha målat färdigt min chaos lista tills dess (om jag nu inte hinner till GothCon).

Problemet är väll att jag inte känner så många i Stockholm, så någonstans att sova vore ju bra. Dusch är ju aldrig fel...

#22 Nellil

Nellil

Member

• Members
  • PipPip
  • 19 Inlägg:

Postad 20 januari 2005 - 22:41

QUOTE (Mafo @ Jan 20 2005, 21:04 )
Funderar på att åka och ta med mig ett gäng från sundsvall. Hur ser det ut med Komp och övriga turneringsregler? Nyår står det väl lite högre upp i tråden men hur går det? Skulle vilja måla upp min sylvanialista och ta med men vill gärna veta om de överhuvudtaget är tillåtna, verkar ju som de inte kommer vara tillåtna på alla turneringar.

Vilka är det som ska åka och blir det av? Undrar om det kanske finns plats för fler?

Hur pass stor är den här turneringen egentligen? Det vore ju trevligt att spela i den stad man lämnat och kanske lura en stockholms polare att delta!

Magnus Fandén

#23 petrus

petrus

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 378 Inlägg:

Postad 21 januari 2005 - 15:50

Sylvania listan är så klart godkänd, bara att måla på smile.gif
Vi kommer använda en väldigt lätt modifierad(förändringar för Tomb Kings samt Greater demons) variant av QFA2 mallen.

Vi har satt maxantalet till 50 pers denna gång och tror inte vi kommer att få mindre deltagare.
Websidan håller just på att rättstavas och kommer nog upp väldigt snart.

#24 Nellil

Nellil

Member

• Members
  • PipPip
  • 19 Inlägg:

Postad 21 januari 2005 - 16:04

QUOTE (petrus @ Jan 21 2005, 16:50 )
Sylvania listan är så klart godkänd, bara att måla på smile.gif
Vi kommer använda en väldigt lätt modifierad(förändringar för Tomb Kings samt Greater demons)  variant av QFA2 mallen.

Vi har satt maxantalet till 50 pers denna gång och tror inte vi kommer att få mindre deltagare.
Websidan håller just på att rättstavas och kommer nog upp väldigt snart.

Kommer någon SOC lista vara förbjuden, hur ser kompet ut och när kan man anmäla sig?

Magnus

#25 petrus

petrus

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 378 Inlägg:

Postad 21 januari 2005 - 16:15

QUOTE (Nellil @ Jan 21 2005, 16:04 )
Kommer någon SOC lista vara förbjuden

Nej

hur ser kompet ut och när kan man anmäla sig?

Magnus

http://atlantis.sver...a2/kompmall.pdf
utgå från denna, våra förändringar väldigt få.

när kan man anmäla sig?

Magnus

Vi kommer börja ta emot anmälningar så fort som websidan är officiel, jag kommer posta när så är fallet.

#26 DGoE

DGoE

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 732 Inlägg:

Postad 21 januari 2005 - 17:41

Vi arbetar själva med QFA2-mallen utifrån ett par missar vi upptäckte i den under turneringen. Dessutom skall jag någon av de kommande dagarna sätta mig och gå igenom armélistor för att se om någon fick markant för hög eller låg komp och försöka finna ut vad som är snett samt finna sätt att åtgärda det utan att "oskyldiga" drabbas.

Om du vill kan jag meddela resultatet nån gång nästa vecka så kan ni ta ställning till om ni vill införa dessa.

#27 petrus

petrus

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 378 Inlägg:

Postad 21 januari 2005 - 18:15

QUOTE (DGoE @ Jan 21 2005, 17:41 )
Vi arbetar själva med QFA2-mallen utifrån ett par missar vi upptäckte i den under turneringen. Dessutom skall jag någon av de kommande dagarna sätta mig och gå igenom armélistor för att se om någon fick markant för hög eller låg komp och försöka finna ut vad som är snett samt finna sätt att åtgärda det utan att "oskyldiga" drabbas.

Om du vill kan jag meddela resultatet nån gång nästa vecka så kan ni ta ställning till om ni vill införa dessa.

Det vore fint smile.gif

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar