Hoppa till innehåll

Foto

[Säljes] Blandade Fantasy Figurer Och Tillbehör

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 441 Inlägg:

Postad 10 maj 2019 - 21:05

Allt packas ordentligt i bubbelplast, fraktkostnad tillkommer och självklart samfraktas flera köp. Foto finns i länkar under varje sak.
.
----- #1 -----
* Konverterad Chaos Dwarfs Death Rocket - 95kr
- Välmålad konverterad modell på tematiskt basad 40mm fyrkantig bas. Den är byggd från en Empire Helstorm Rocket Battery plus diverse Chaos Dwarfs liknande bits, modellen är i fint skick och inte fastlimmad fall i fall du vill byta bas. Nypris på originalmodeller än 190kr, mitt pris är 50% av det.
.
----- #2 -----
* Aleguzzler Gargant / Giant, grundmålad svart - 240kr
- Giant i bra skick med 75x50mm fyrkantig bas, både modellen och basen är grundmålade svart utan annan färg under. Nypris är 400kr så mitt pris är 60% av det.
.
----- #3 -----
* Goblin Great Shaman, målad och basad - 50kr
- Fint målad och basad modell från Battle for Skull Pass boxen
.
----- #4 -----
* 2 Goblin Squig Herders, nya på sprue - 40kr för båda
- Två helt nya på sprue, innehåller delar för att kunna bygga som fyra olika Herders. Manual och två fyrkantiga 20mm baser finns och kan skickas med.
.
----- #5 -----
* Goblin Army Battle Standard Bearer, ny orörd i metall - 50kr
- Helt ny och annorlunda Goblin BSB, omålad i metall. Passar bra till Warhammer Fantasy, Age of Sigmar och alla andra möjliga fantasy figurspel
.
----- #6 -----
* High Elf mages, omålade i fint skick - 140kr
- Archmage och Mage från boxen som nu heter "Archmage", båda är i mycket fint skick. Nypris är 220kr, mitt pris är 63% av det. Säljes helst tillsammans båda för 140kr, kan även tänka mig sälja separat men då för 85kr/st.
.
----- #7 -----
* Beasts of Chaos Minotaur, fint målad och basad - 65kr
- Oop modell i metall som är i utmärkt skick. Målad och basad i hög nivå. Passar både till Mordheim och Warhammer Fantasy / Age of Sigmar.
.
----- #8 -----
* 40st Kings of War Goblin Rabble, helt nya på sprue - 300kr
- Helt nya och obyggda modeller med handwep. & shield inklusive medföljande baser. Passar även bra till Warhammer Fantasy, Age of Sigmar och 9th Age. Nypris 500kr, mitt pris är 60% av det.
.
----- #9 -----
* 40st Kings of War Goblin Sharpsticks, helt nya på sprue - 300kr
- Helt nya och obyggda modeller med spear & shield inklusive medföljande baser. Passar även bra till Warhammer Fantasy, Age of Sigmar och 9th Age. Nypris 500kr, mitt pris är 60% av det.
http://i64.tinypic.com/dzfabr.jpg
.
----- #10 -----
* 14st 25mm runda baser (varav 10st i nyskick och 4st bra skick) - 30kr
- Nypris 45kr för 10st på GW's hemsida. Priset är räknat 65% på 10st i nyskick och sen bjuder jag på övriga 4st som har lite limrester efter fötter typ bara. Frakten blir endast 9kr om du bara köper dessa.
.
Inlägget finns på flera ställe men försöker uppdatera så snabbt jag kan efter något är sålt.
.
.
Ps. det är bättre om du både kommenterar och skickar pm om du vill köpa något så jag ser det snabbare

#2 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 441 Inlägg:

Postad 10 maj 2019 - 22:43

Allt är sålt nu

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar