Hoppa till innehåll

Foto

Snabba Br För Arr Laget

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 249 Inlägg:

Postad 02 november 2019 - 01:40

Första matchen var mina SE - VC, SA - SE, VS - EoS och KoE - VS

Så vi hade ganska bra matcher. Jag trodde jag skulle få en liten vinst eftersom VCn jag mötte inte hade chaff men vann med 17-3 eftersom min magi och skytte var väldigt bra

de två första rundorna så lyckades döda farliga monster och chariots tidigt.

Att våran SA vann stort mot SE var inte så oväntat eftersom Pyro dödar SE så 19-1 var nästan dåligt :)

Vi satte fram skaven första med de vann ändå stort mot empire eftersom skaven är ost :) Men jag trodde inte det skulle bli 18-2.

Sedan hade vi våran bret lista som fick de bästa matchen men Jon svek oss så han fick bara 6 poäng den jäveln :(

Men 60 poäng efter första matchen var väldigt bra med tanke på listorna vi har.

Jag blir förvånad om vi tar mer än 20 poäng i nästa match med tanke på listorna samt spelarna vi ska möta men jag trodde inte vi skulle ta så mycket poäng första matchen

så man vet aldrig :)

Bara vi inte vinner turneringen med arr laget är jag nöjd men den chans är som tur nästan lika med noll :)

David "Dangerous" D

#2 buffy

buffy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3 249 Inlägg:

Postad 02 november 2019 - 12:24

Nästa blev SE - VC, SA-OnG, VS-ID och KoE - WDG

Jag fick inte börja min match vilket är viktigt mot VC. Min magi var okej första rundan men skyttet sög. Hade en enheten huntsmen som inte fick faila drenzy och den torska med re-roll.

Men de fick hans bsb så var ändå okej. Att jag torska lite panic med re-roll sedan var inte så bra samt att min bsb inte kunde fly fem för att komma undan på hans charge rundan efter :)

Jag hade en bra chans att döda hand vampire lord med torska såklart. Hade även chans att få hans magiker men torska chagre där med. Så jag var lite snäll och sa att på 4+ så vinner min motståndare matchen med 20-0 och slog det såklart :)

Jag räknade lite efteråt och hade vi fortsatt och han hade dödat det han borde gjort och jag inte dödat något viktigt hade han bara vunnit med 14-6 men eftersom han var från Jönköping hade han skickat

mig till helvetet om han inte fick 20-0 så var det värt det.

Det gick kasst för resten av laget med så vi fick 17 poäng vilket var 3 poäng under målet vilket var mitt fel men det är okej. Planen är att komma tre vilket jag tror vi kan göra.

David "Dangerous" D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar