Hoppa till innehåll

Foto

[Säljes] Army Books På Tradera

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Sajon

Sajon

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 315 Inlägg:

Postad 22 februari 2015 - 16:59

Nu har jag kommit till skott.

Med stor sorg och vemod så lägger jag ner Warhammer till fullo.

http://www.tradera.c...6832/sunshine55

Denna länken ovan är bara starten på vad allt som komma skall. Just nu är det bara 9st army books.

Men det kommer att komma en hel armé Chaos Dwarfs allting i stort sett från forge world. Även High Elves armé, Dark Elves och en cool Bretonnian armé. Det kommer även en påbörjad Chaos Space Marine armé.

Alla dessa arméer kommer att komma upp under veckan. Allting med start på endast 1kr.

Så ta dig en titt och bjud på för fullt. Det kommer säkerligen finnas nånting där för dig.

Kommer en jätte stor biz låda med allting mellan himmel och jord. Även en väska med färger och armé väskor samt lite andra hobby prylar som är alla i gott skick.

Sveriges bästa Chaos Dwarfs spelaren 2012
Fortsätter att vara Sveriges bästa Chaos Dwarfs spelare även efter Gates of Westridge!

#2 Gharnukk

Gharnukk

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 797 Inlägg:

Postad 22 februari 2015 - 17:29

Kommer hålla ögonen öppna :)

#3 adamljung

adamljung

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 436 Inlägg:

Postad 23 februari 2015 - 21:51

Det här är ganska olikt mig men tänkte ge folk en "varning" - köpte lite chaos dwarfs från Sajon i december förra året, pengarna vart överförda den 15:e december, fick sista paketet Två månader efter att betalningen var inne. Detta efter mycket om och men och olika förklaringar & ibland flera veckors radio silence. Trots den massiva förseningen så saknades en av warmachinesen i paketet, förhoppnings dyker den upp snart.

Ingen scammer men jag var ganska orolig ett tag och nära på att ta det vidare.

#4 Gharnukk

Gharnukk

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 797 Inlägg:

Postad 23 februari 2015 - 22:29

Känns dumt att strula om man säljer via Tradera. Då får man ju bara dåliga omdömen och ingen vill köpa något från dig mer.
Men tråkigt att du varit med om det. Låter ju inte alls skoj.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar