Hej. Jag har arrangerat massa turneringar I Warmachine och Hordes. Nu tänkte jag testa en 9:th age turnering.
Adressen till DMF är Vikingavägen 27 LUND. Sök på 27A på GPS brukar fungera bäst.
Lördag den 1 April.
Kostnad 150 kr. 50 kr för DMF medlemmar. Jag har Swish
Schemat ser ut som så att 09.00 öppnar lokalen, samling 09.30 och 10.00 är matchstart. 10.15 börjar matchklockan. Tre timmar är matchtiden. Klarar man inte av att rapportera in sitt resultat innan tiden är slut blir det en 0-0. Det blir en match, lunch och sen två matcher. Efter det är det Mys
4500 Poäng
Det finns plats för 12 spelare.
Kaffe och kakor kommer att finnas. Till lunch blir det Bacon Paj som ingår i priset. Om man inte tål något som ingår I Bacon Paj så säger man till vid anmälan.
Var beredda på att börja spela vid matchstart. Jag tänker se till så att man i största möjliga mån slipper möta folk från samma stad. Om man möter någon från samma stad kolla med mig så att det ska vara så.
Inget målningskrav
Anmälan sker genom att man skriver något i tråden. Om jag inte har ditt telefon nummer så skicka ett pm till mig med det. Detta så att jag kan skicka olämpliga sms till er om ni inte dyker upp Jag spelar vid udda antal.
Scenarion kommer senare.
Anmälda
Adam Ljung
Dan Karlsson
Stude the Slayer
David "Knugen" Talmid.
Jonas Appelqvist
Kim Nilsson
Fredrik Alhsten
the big bad Wolf Wahlman
Johan Strandberg
Henrik Karlsson