Hoppa till innehåll

Foto

[Säljes] Rotten Lord On Monster Snail Pro Painted Scibor Miniatures Original Warhammer Aos Chaos

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 458 Inlägg:

Postad 17 april 2019 - 09:54

Pris: 2500kr
.
Har nått månadens maxgräns på Ebay så kan lika bra försöka sälja denna här först för 10% lägre pris då :D
.
Första instikten är förmodligen att första tre fotona är exempelbilder bara, men det är det INTE. Det är exakt originalet som Scibor Miniatures först använde i sin webshop innan han målade upp en ny 2017 (denna är coolare imo). Alltså är den byggd och proffsmålad av Scibor Teleszynski själv.
.
När jag köpte modellen kom ryttare och bas löst, jag hade idéer att magnetisera ryttare men gav upp planen och superlimmade på honom istället. Basen däremot har jag inte limmat på än, fall i fall den skulle användas till AoS istället, men som man ser på bilderna passar den perfekt ner i molden och lätt att limma på.
.
Modellen är i utmärkt skick, den spelades endast två matcher när jag lånade en kompis armé, sen köpte jag en annan armé istället och efter det har den bara stått.
.
Är vän på Facebook med Scibor både som person och företag, bland fotona är bevis att den är originalet köpt av honom genom Ebay 2017.
.
Tog 21 extra foto innan jag packade som jag gärna laddar upp om någon är genuint intresserad av att köpa den, och dessutom tog jag 12 foto av packningsprocessen (modellen är nerpackad redan alltså), där jag använd runt 2kvm bubbelplast på olika sätt tillsammans med en hel tejprulle för att se till den kommer fram hel.
.
Kan länka mina 400+st positiva omdöme på Tradera om du tvekar på kvaliteten, packning eller något annat. Skickas med spårtbart "Skicka lätt" för 63kr fraktkostnad, alternativt annat spårbart fraktsätt om du önskar det.
.
Jag är inte intresserad av åsikter eller diskussioner huruvida modellen är värd priset, dom som verkligen är intresserade av denna typens köp vet vad en modell i denna storlek plus proffsmålning i allra högsta nivå hade kostat, och då tilläggs dessutom värdet av att vara en originalmodell av tillverkaren
.

Ps. kan tänka mig hålla den till lönen kommer, men då vill jag ha 10% av betalningen nu som är non-refundable, så kan du betala resten 90% och frakten då
.

Foto:

#2 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 458 Inlägg:

Postad 20 april 2019 - 16:44

.

#3 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 458 Inlägg:

Postad 24 april 2019 - 21:10

Sänkt pris, provar 2200kr då! Ligger nu även uppe på Ebay, men kan naturligtvis ta ner den i efterhand och sälja här istället. Så visa gärna intresse fortfarande antingen till nytt utsatt pris eller genom lägre bud. Men kommer dock prova det nya fasta priset först en vecka på alla ställe jag har den ute innan jag tänker på att kanske släppa den billigare.

#4 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 458 Inlägg:

Postad 30 april 2019 - 21:26

Sista sänkning till 2000kr

#5 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 458 Inlägg:

Postad 04 maj 2019 - 21:27

Kan även tänka mig byte mot fint målade Tomb Kings saker och/eller massa bra målade skelett (både gående och ridandes). Eventuellt med pengar mellan åt ena eller andra hållet såklart beroende på antal, värde osv.

#6 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 458 Inlägg:

Postad 11 maj 2019 - 14:07

Sänker motvilligt priset till 1850kr

#7 HumanClay

HumanClay

Advanced Member

• Members