Hoppa till innehåll


Foto

Champinjoner


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 turbotobbe

turbotobbe

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 15 november 2004 - 12:43

Jag satt och läste regelboken här om dagen. Upptäckte då att det står att om man slår på champen och gör extra wounds så går de över till vanliga killar.
Är det verkligen så? unsure.gif

#2 Steffo

Steffo

    Advanced Member

  • Admin
  • PipPipPip
  • 1 161 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 15 november 2004 - 12:47

QUOTE (turbotobbe @ Nov 15 2004, 12:43 )
Jag satt och läste regelboken här om dagen. Upptäckte då att det står att om man slår på champen och gör extra wounds så går de över till vanliga killar.
Är det verkligen så?  unsure.gif

Nix, det är erratat i en chronicles. Man måste allokera attacker på championen för att döda honom och extra wounds går inte vidare på enheten. Extra wounds på enheten går vidare på champions (dvs dödas fler killar än vad som finns i enheten dör championen också)

#3 turbotobbe

turbotobbe

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 15 november 2004 - 12:54

QUOTE (Steffo @ Nov 15 2004, 12:47 )
Nix, det är erratat i en chronicles. Man måste allokera attacker på championen för att döda honom och extra wounds går inte vidare på enheten. Extra wounds på enheten går vidare på champions (dvs dödas fler killar än vad som finns i enheten dör championen också)



Tack för svaret. Det var så jag trodde det var.




1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar