Hoppa till innehåll

Foto

Säljes Chaos Fantasy + 40K

Chaos Khorne Bloudbound

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Vargaereon

Vargaereon

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 Inlägg:

Postad 24 juli 2017 - 16:44

Började nyligen samla Warhammer igen efter 13 års paus. Började plocka lite olika chaos modeller men började aldrig sätta ihop dem eller måla på allvar (Allvarligt talat bara mina blood warriors från starter sättet är målade, och jag har haft modellerna i ett halvår nu). Nu inser jag ÄN EN GÅNG att det här inte var för mig och nu vill jag bara bli av med dem. Mestadels av modellerna är från Fantasy, Khorne Bloudbound, men även ett antal från 40k Dark Vengeance paketet.

Jag bor i Skövde, men jag åker ofta till Göteborg för att hälsa på familjen, så jag kan möta er där. Annars antar jag att jag skickar de via posten.

Nedanför är en lista för vilka modeller jag har och vad jag har lagt på dem. Jag är mer än öppen för förhandlingar över priset. Alla köp över tusen kr går jag med på får en 10% rabatt. Hela samlingen har kostat mig ca 5750 om man inte räknar in tågbiljetter och frakt, men om någon kan plocka hela samlingen från mig på en gång så släpper jag den gladligen för 4500!

Khorne Bloodbound

Age of Sigmar Starter set (Enbart Chaos)(Ihopsatt): 450

Khorne Bloodbound Beginners Set: 600

Khorgorath 2st (Ihopsatta): 500

Skullreapers/Wrathmongers:  420

Gorechosen: 420

Blood Warriors 3st: 220

Skarr Bloodwrath:220

Exalted Deathbringer with Spear: 220

Färger: 600

Leadbelcher, Nuln Oil, Ironbreaker, Abaddon Black, Skavenblight Dinge, Warplock Bronze, Agratx Earthshade, Runelord Brass, Khorne Red, Reikland Fleshshade Razdaka Red, Hashut Copper, Bugman’s glow, Cadian Fleshtone, Kislev Flesh, Balthazar Gold (De flesta är oöppnade och de jag har öppnat är nästan fulla.)

Nurgle Rotbringers

Putrid Blight Kings: 300

Everchosen

Varanguard: 720

Slaves of Darkness

Chaos Warrior Regiment: 300

Chaos Lord: 220

Chaos Sorcerer: 220

Archaon on Foot: 150

Chaos Space Marines

Dark Vengeance Chaos Chosen Squad + Chaos Lord: 270

Zardu Layak & Blade-Slaves: 320

#2 Stampede

Stampede

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 572 Inlägg:

Postad 25 juli 2017 - 09:11

Du har PM

Daniel Tooke

ETC Sweden 2016 - Sylvan Elves

ETC Sweden 2017 - Undying Dynasties

"If you find yourself in a combat situation, try to look unimportant. Hopefully the enemy will be short on ammo."

Also tagged with one or more of these keywords: Chaos, Khorne Bloudbound

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar