Hoppa till innehåll

Foto

Lösning!

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 snowblizz

snowblizz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 189 Inlägg:

Postad 08 mars 2013 - 16:29

Jag hittade en lokal på ett annat hotell med rätt bra prisnivå så nu har jag två möjligheter så jag (vi) behöver iaf inte ställa in.

Återstår hur många bord vi kan få in, men mera om det nästa vecka när vi inspekterat lokaliteterna. Jag tror iaf att vi ska få in alla 30 som anmält sig hittills med lite tur flera, men just nu är vi in princip fullbokade.

#2 Jakethefake

Jakethefake

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 038 Inlägg:

Postad 08 mars 2013 - 16:57

Härligt att höra. Vilket hotell? Tänkte så man kanske kan boka rum på samma.
Always be yourself. Unless you know Transformation of Kadon. Then always be a Mountain Chimera.

#3 snowblizz

snowblizz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 189 Inlägg:

Postad 08 mars 2013 - 20:04

Härligt att höra. Vilket hotell? Tänkte så man kanske kan boka rum på samma.

När jag vet vilket av dem kan jag säga. :lol: Kanske vi får rabatter eller nåt. Vill inte dra till med ngt innan vi kollat faciliteterna. Så att folk inte tar ett och sen blir det det andra. Så fort jag vet, ska hem nästa vecka, så i princip nästa fredag drar jag ut ett nytt info mail.

#4 Sherlocko

Sherlocko

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 815 Inlägg:

Postad 08 maj 2013 - 08:45

Nu när det löst sig med lokal och så, så tänkte jag att det ju är lika bra att fråga innan så man slipper bli överraskad. Om vi nu är på ett hotell, hur ser det ut med medtagna tilltugg och dryck(alkohol?)? Eller finns det möjlighet att köpa på plats? :)
Postad bild

#5 snowblizz

snowblizz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 189 Inlägg:

Postad 08 maj 2013 - 14:25

Bra fråga. Jag är rätt säker på att *medhavd* alkohol gillar de säkert inte alls. Det finns servering på hotellet, jag vet bara inte om det utrymmet är "godkännt" och det är tydligen vikitgt. Nu är det i princip i anslutning till restaurangen så det kan hända, å andra sidan så är vi också bredvid receptionen så viss diskretion fordras. Jag utgår ifrån att mat gäller lite samma, det är en "konferenslokal". Däremot borde väl lite småtilltugg vara ok.
Jag kanske borde fråga hotellet ... (läs har skickat mail, men det är helg imorrn...)

#6 Sherlocko

Sherlocko

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 815 Inlägg:

Postad 08 maj 2013 - 15:02

Gör det! Tänkte att det är lika bra att kolla innan så ingen får skit för det sen. :-)
Postad bild

#7 Sherlocko

Sherlocko

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 815 Inlägg:

Postad 12 maj 2013 - 13:51

En fråga till, nu när det närmar sig. Vad blev deltagaravgiften? Vet att det var snack om upp till 30 euro, men är ju lika bra att kolla då jag antar att ni inte vill ha det i kronor.. :)
Postad bild

#8 kebabi

kebabi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 278 Inlägg:

Postad 12 maj 2013 - 15:45

Det står 15€ på hemsidan fortfarande (men jag vet i och för sig inte hur ofta den uppdateras).

#9 snowblizz

snowblizz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 189 Inlägg:

Postad 12 maj 2013 - 20:46

Sorry, jag har totalt glömt att uppdatera hemsidan.
Det blir €30 iår pga av kraftigt förhöjda kostnader. Dvs vi måste betala lokalen iår. Och enj jga tar inte kronor. Det var nåt som Igge sysslade med. Iofs fördel er med stark kronkurs.

Jag skulle skicka ut ett sista utskick men när *vissa* inte får in sina listor...

Det är dessutom lite körigt för mig. Jag har en forskningsartikel som SKALL vara klar den 15.5 och det kärvar lite här och där.

Tex hade jag tänkt diskutera schemat med Igge så att vi kunde förlänga mathcerna med 30minuter. Skulle göra det i fred.. lör... ida... uumm måndag?

#10 snowblizz

snowblizz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 189 Inlägg:

Postad 13 maj 2013 - 15:30

Nu när det löst sig med lokal och så, så tänkte jag att det ju är lika bra att fråga innan så man slipper bli överraskad. Om vi nu är på ett hotell, hur ser det ut med medtagna tilltugg och dryck(alkohol?)? Eller finns det möjlighet att köpa på plats? :)

Nu vet jag bättre. Servering av öl finns. Dom säljer också läsk, snacks, chips i receptionen. Ta inte med egen sprit dock, de sa inget men jag utgår från det. Annars var det nog ok iaf med mindre mängder mat. Utrymmet lämpar sig inte riktgit för ätande dock så jag tror vi undviker det.
Det gick att ordna en stor termos kaffe så det tänkte jag göra för turneringens räkning på lördagen. Om vi tror det går åt på fredag och söndag kan det vara aktuellt. Annars säljer de kaffe också i receptionen.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar