Hoppa till innehåll

Foto

Målarlogg: Antons Army Of The Eight Peaks

• Please log in to reply
122 replies to this topic

#121 ehrlington

ehrlington

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 Inlägg:

Postad 29 juni 2016 - 11:10

@Anton - du kan möjligtvis inte tänka dig att måla på kommission? Blev helt mindblown av dina bilder här. Håller på att samla ihop en Night Goblins armé till AoS och funderar på att låta någon måla en Mangler Squig och/eller Colossal Squig åt mig.

#122 Anton

Anton

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 274 Inlägg:

Postad 29 juni 2016 - 11:54

@Anton - du kan möjligtvis inte tänka dig att måla på kommission? Blev helt mindblown av dina bilder här. Håller på att samla ihop en Night Goblins armé till AoS och funderar på att låta någon måla en Mangler Squig och/eller Colossal Squig åt mig.

Tack. Jag kommissionsmålar bara om jag får för bra betalt. Min hobbytid är väldigt värdefull för mig. :) Men du får säkert flera förslag i din tråd, för det finns kommissionsmålare i Sverige också. Studenter brukar ha ett gynnsamt förhållande mellan disponibel tid och disponibel inkomst.

#123 ehrlington

ehrlington

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 Inlägg:

Postad 29 juni 2016 - 13:37

Tack. Jag kommissionsmålar bara om jag får för bra betalt. Min hobbytid är väldigt värdefull för mig. :) Men du får säkert flera förslag i din tråd, för det finns kommissionsmålare i Sverige också. Studenter brukar ha ett gynnsamt förhållande mellan disponibel tid och disponibel inkomst.

Jag förstår, tack ändå för fet inspiration :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar