Hoppa till innehåll


Foto

Soulgrinder


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Niblit

Niblit

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 25 april 2015 - 13:00

Får Soulgrindern skjuta med båda sina skjutvapen eller väljer man en. Tänker på Impacable Advance regeln.

#2 Zack

Zack

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 900 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 25 april 2015 - 17:47

Nej du skjuter fortfarande bara ett vapen, regeln menar bara att du får välja vilket av dina två (om du har köpt ett extra) vapen du får skjuta.


/Sebastian Berg - HYMS

"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country."




1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar