Hoppa till innehåll

Foto

[Säljes] Warhammer 40K Samling. 1500 Kr

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 truedeviant

truedeviant

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 Inlägg:

Postad 27 januari 2015 - 14:12

Jag säljer ett stort parti Warhammer 40k/Slaanesh då familjelivet och arbete har tagit över en stor del av mitt liv och jag inte hinner med hobbyn längre. En del av gubbarna saknar sina vapen, huvuden etc. p.g.a. att lådan där de låg ramlade ner från en hylla.
Alla sakerna är givetvis med skickade i en påse tillsammans med en hel del till bits. Varför jag inte satte tillbaka dem innan försäljningen var för att jag vet hur många som själva vill modifiera sina Warhammer. Mycket är omålat och bara sprayfärgat svart.

Fast pris på allt är 1500 kr + frakt som köparen står för.

b134025.jpg

47 stycken Chaos Warriors. Tanken med dem var att göra några snygga Chaos Spacemarines av dem, så några är modifierade och vissa saknar några delar.

17 Chaos Terminators, gamla modellen i tenn.

1 Chaos terminator lord, nya modellen.

1 Keeper of secrets, modifierad.

1 Lucius the Eternal.

4 Chaos lieutenants.

2 Chaos Sorcerer.

39 Chaos Spacemarines/ Noisemarines, några modifierade.
Vanlig utrustning förutom:
- 5 Blastmasters
- 2 Modifierade Blastmasters
- 6 Sonic Blasters

5 stycken okända modeller från warhammer fantasy som nu har använts till slaanesh possesed.

45 Deamonettes

1 Chaos Defiler i stort behov av nya delar. Alla delar förutom ett ben finns med, men behöver lite fix för att vara redo för nästa strid.

3 Objective Markers.

Övrigt:

3 Big blast templates

1 Multi template

39 Tärningar

1 Full burk med terrängsand.

1 Treliters fryspåse med alla delar för att bygga upp armen + mycket nya delar och terrängdelar.

1 2/3-delars fylld treliterspåse fylld med olika sorters Tyranids. Använda för deras klor och annat för att få mer slaaneshkänsla över laget.

1 liten påse med extrabaser.

b134026.jpg

b134027.jpg

b134028.jpg

#2 KattKaninen

KattKaninen

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 Inlägg:

Postad 29 januari 2015 - 20:15

du har pm