Hoppa till innehåll

Foto

[Köpes] Dvärgar / Dwarfs

Dvärgar Warhammer Fantasy Dwarfs

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Althalus89

Althalus89

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 47 Inlägg:

Postad 08 december 2014 - 23:14

Är ute efter att expandera min armé då jag fortfarande är relativt ny men ämnar bygga en episkt storslagen dvärgaarmé!

Ute i första hand efter de nya modellerna men äldre modeller finns som är coola oxå.

Avskyr de gamla med stora händer men har inte sett alla varianter så bilder uppskattas alltid!

Ute i första hand efter Warriors, Longbeards, Thunderers, Quarellers, Hammerers & Ironbreakers samt de nya Irondrakes!

Gyrocopters kan vara intressant och även Grudge Throwern beroende på utseende.

Om en Cannon ska vara intressant behöver det vara den senaste, har tillräckligt utav de gamla varianterna såvida de inte ingår gratis pga de ska bort :P

Organ Gun beror helt på hur den ser ut då jag redan har 2 olika sorter och man behöver oftast bara 2.

När det gäller slayers duger bara episka badass varianter, spelar ingen roll om de är GW eller annat bara de är tuffa!

Har ni andra modeller som jag inte kommit på att nämna kan ni alltid skicka bilder/ länkar till bilder så kikar jag gärna :)

Omålat är absolut att föredra men de flesta går ju att måla över så det borde inte vara ett problem.

End Times & Sigmarines har övertygat oss i N.Ö.R.D att vi kan skapa en egen bättre canon för vår del.  :D

#2 Atnas

Atnas

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2 392 Inlägg:

Postad 09 december 2014 - 00:25

Har inget att sälja till dig, men vill rekommendera Avatars of War och deras Slayers i plast.

20 stycken sjukt balla modeller i hög kvalité för 35€ slår GWs bisarra pris i jämförelse- 20 GW Slayers i metall för 80€. De må vara fulsnygga, men AoW är så mycket bättre.

http://www.avatars-o...=118&Itemid=114

Du kommer nog inte kunna hitta en bättre deal än den där, inte ens begagnat.

Tobias Karringer

Dvärgar och Goblins!

#3 MR GRUMPY

MR GRUMPY

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 66 Inlägg:

Postad 09 december 2014 - 01:07

Jag har ett gäng battle for skull pass dvärgar om det är intressant. Utan baser dock men annars helt orörda i princip.

Typ 20-25 warriors med shield, 10-15 thunderers, 10-15 miners + kanonen lite commands och sånt

#4 Sherlocko

Sherlocko

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 815 Inlägg:

Postad 09 december 2014 - 06:10

Jag har aow-slayers på sprue. Är det intressant kan jag kolla upp hur många, men tippar på en 10-20.
Postad bild

#5 Screamer

Screamer

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 598 Inlägg:

Postad 10 december 2014 - 08:47

Kikade i lådan igår för jag trodde jag hade en låda bfsp, sen kom jag på att jag sålt den. Till Mr grumpy, haha :)

Also tagged with one or more of these keywords: Dvärgar, Warhammer, Fantasy, Dwarfs

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar