Hoppa till innehåll

Foto

Vad är tillåtet?

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
5 replies to this topic

#1 Nellil

Nellil

Member

• Members
  • PipPip
  • 19 Inlägg:

Postad 22 mars 2005 - 02:23

Vad kommer att vara tillåtet på Boc? Kommer SOC att vara godkönt då jag funderar på en VC VC armé. Det kan ju också vara bra att veta vad man måste förbereda sig på iförväg. Likaså undrar jag om Dogs of War kommer vara tillåtet?
Kommer det var någon massiv Komp?

Så slutgiltligen är datumet spikat? Jag måste lägga in om semester nämligen då jag har jobb helg?

Magnus

#2 Mafo

Mafo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 90 Inlägg:

Postad 22 mars 2005 - 08:10

Allt utom Special Characters och RoR är tillåtet. Datumet är fortfarande inte helt spikat då lokalen inte är helt säker än, men blir det inget konvent så ska jag förska köra turneringen ändå, bara jag hittar en annan lokal.

#3 Nellil

Nellil

Member

• Members
  • PipPip
  • 19 Inlägg:

Postad 23 mars 2005 - 16:17

QUOTE (Mafo @ Mar 22 2005, 09:10 )
Allt utom Special Characters och RoR är tillåtet. Datumet är fortfarande inte helt spikat då lokalen inte är helt säker än, men blir det inget konvent så ska jag förska köra turneringen ändå, bara jag hittar en annan lokal.

Vackert, precis som det ska vara då! , Blir det samma "komp" som vanligt eller?

Dvs ingen alls i stort sett, vilket jag måste erkänna att jag hoppas på.
Förresten hur spelas det på klubben just nu? Jag är sugen på att spela ett parti eller två på tisdag efter påsk och undrar om det kommer vara några människor där då?

Magnus

#4 Mafo

Mafo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 90 Inlägg:

Postad 24 mars 2005 - 19:35

Det är mest warhammer på måndagarna men om du vet att du ska ner på tisdag kan man ju dyka upp, så kan vi spela nån match. Göran är hemma också, vet inte hur länge dock men han kanske också vill spela lite.

#5 Nellil

Nellil

Member

• Members
  • PipPip
  • 19 Inlägg:

Postad 25 mars 2005 - 01:29

QUOTE (Mafo @ Mar 24 2005, 20:35 )
Det är mest warhammer på måndagarna men om du vet att du ska ner på tisdag kan man ju dyka upp, så kan vi spela nån match. Göran är hemma också, vet inte hur länge dock men han kanske också vill spela lite.

Det skulle vara trevligt att spela då, jag har bara spelat kanske 5 partier sen i somras så man är lite ringrostig för att säga det minsta. Jag måste fundera på vilken armé som ska bli turnérings i år så man får börja värma upp den nu redan.
Det vore en ära att få spela mot er båda om det är möjligt då ni ju båda är så förbannat bra wub.gif , jag behöve äta lite humble pie efter att ha piskat upp en polare med stort ego som är oduglig i allt annat än i teorin. blink.gif

Vilken tid brukar ni komma dit och öppna? Jag jobbar natten innan och man vill varken komma dit för trött eller för sent. jag ska kolla med regeringen och polarna en sista gång i morgon så kan jag lämna besked här på forumet om jag kommer eller inte. Hur är det annars mot nästa helg , har ni någon möjlighet då annars ifall det skulle skita sig?

Magnus

#6 Nellil

Nellil

Member

• Members
  • PipPip
  • 19 Inlägg:

Postad 25 mars 2005 - 23:08

Det verkar som det blir av på Tisdag, Johan säger att han kommer med och troligen Henrik också. Vilken tid öppnar ni?

Magnus

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar