Hoppa till innehåll

Foto

2007 års turnering?

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Setomidor

Setomidor

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 395 Inlägg:

Postad 07 juli 2007 - 09:07

Blir det någon turnering nu i höst? smile.gif

#2 El Darien

El Darien

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 76 Inlägg:

Postad 30 juli 2007 - 13:56

Och när ska turneringen ta plats? rolleyes.gif

#3 Mafo

Mafo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 90 Inlägg:

Postad 07 augusti 2007 - 13:27

Inget datum bestämt då ingen frivillg anmält sig för att ta tag i det hela. Det blir ett konvent i Sundsvall men utan fantasyturnering tror jag, jag är inte inblandad. Kanske blir en separat warhammerturnering om någon vill ta tag i det hela, jag har tyvärr inte längre tid att arrangera det hela.

Magnus Forslund

#4 Dakoth

Dakoth

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 303 Inlägg:

Postad 07 augusti 2007 - 21:54

Du får övertala Gavva att ta över ansvaret smile.gif. Då kan du vara med med dina "vid det tillfället uppmålade ödlor" tongue.gif

Folket kräver ett BoC..VII eller blir det VIII?

#5 fffrankenstein

fffrankenstein

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 573 Inlägg:

Postad 08 augusti 2007 - 11:53

QUOTE (Dakoth @ Aug 7 2007, 22:54 ) <{POST_SNAPBACK}>
Folket kräver ett BoC..VII eller blir det VIII?

Yes, det sista du vill ha är en arg mobb som svischar upp för e4an, och utan BoC är det exakt vad som kommer inträffa.

#6 Fandén

Fandén

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 62 Inlägg:

Postad 23 oktober 2007 - 19:40

Blir det någon turnering? Har äntligen fått upp lusten för warhammer efter nästan ett års avhållsamhet. Så det skulle vara kul att sätta i gång på allvar igen.

Magnus

#7 Mafo

Mafo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 90 Inlägg:

Postad 24 oktober 2007 - 07:13

Det blir inget under 2007, men vi funderar på att köra en turnering i januari. Problemet är uppslutningen från Sundsvall, sist kom 5 st härifrån:-( Dessutom är det lite brist på terräng, men det borde kunna lösas om någon vänlig själ plockar med sig lite.

Magnus

#8 Fandén

Fandén

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 62 Inlägg:

Postad 24 oktober 2007 - 15:28

QUOTE (Mafo @ Oct 24 2007, 08:13 ) <{POST_SNAPBACK}>
Det blir inget under 2007, men vi funderar på att köra en turnering i januari. Problemet är uppslutningen från Sundsvall, sist kom 5 st härifrån:-( Dessutom är det lite brist på terräng, men det borde kunna lösas om någon vänlig själ plockar med sig lite.

Magnus

Hej,

Försökte övertala mina vänner om detta idag men deras lust efter turneringar tycks vara låååååååååg. Själv är jag däremot sugen. Terräng skulle jag kunna ordna till åtminstone ett bord och kanske till två. Jag har kanske hundra träd hemma som jag skulle kunna göra lite skog av så terräng kan jag kanske bistå med, oavsett om jag ställer upp eller inte.

En viktig fråga för mig är huruvida det kommer vara målat eller inte, en fråga som du kanske kommer ihåg att jag ofta undrar över! blush.gif

Mvh Magnus

#9 Mafo

Mafo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 90 Inlägg:

Postad 24 oktober 2007 - 15:36

jag tror att vi kommer kunna sätta målat som krav, de som kan tänkas komma ifrån sundsvall har målade arméer nuförtiden (alla utom jag, dvs...). De som kommer utifrån har ju till 99% målade arméer så nu borde du kunna bli nöjd;-)

#10 Fandén

Fandén

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 62 Inlägg:

Postad 24 oktober 2007 - 17:43

QUOTE (Mafo @ Oct 24 2007, 16:36 ) <{POST_SNAPBACK}>
jag tror att vi kommer kunna sätta målat som krav, de som kan tänkas komma ifrån sundsvall har målade arméer nuförtiden (alla utom jag, dvs...). De som kommer utifrån har ju till 99% målade arméer så nu borde du kunna bli nöjd;-)

Låter kul det där. En turnering är ju ett bra sätt att komma i gång igen efter ett år med bara tre partier.

Hmmm, vilken armé är då nästa fråga.....

Fandén

#11 Fandén

Fandén

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 62 Inlägg:

Postad 24 oktober 2007 - 17:57

Kommer DL vara ok?

Likaså undrar jag över Rhinox riders?

Magnus

0 användare läser detta ämne