Hoppa till innehåll

Foto

Ris Och Ros Wettcon - 2018

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
6 replies to this topic

#1 AlFiKa

AlFiKa

Advanced Member

• Admin
  • PipPipPip
  • 2 895 Inlägg:

Postad 04 februari 2018 - 18:33

Vill tacka alla deltagare för en bra turnering och hjälpen att plocka undan, kändes som den gick väldigt enkelt att genomföra hela arrangemanget med T9A (Lör+Sön), Infinity (Sön), Warmachines & Hordes (Lör) samt Melifaux (Lör).

EN liten ursökt till det pressade schemat på söndagen då vi hade Dansare som skulle använda lokalen efter oss, men hoppas folk uppskattar att komma hem lite tidigare på kvällen istället även om man föredrar att få använda dem där extra 15min på matcherna ne lite längre sovmorgon och längre lunch som det hade varit annars.

Men skriv gärna vad ni tycker funkar bra som ni vill att vi ska fortsätta med och vidareutveckla samt vad som inte var så bra som vi måste förbättra eller ändra på framöver.

mvh

Arrangörerna i GoB Syd

För T9A

Björn Ericson och Johannes Einemo

Björn Ericson

SWFBR - Admin

The 9th Age - Army Design Team, Former Deamon Legions Army Book CommitteeFörening: HYMS & GoB Syd

#2 mungojerrie

mungojerrie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 025 Inlägg:

Postad 04 februari 2018 - 19:14

Om det finns något som saknas utvecklar vi gärna! Stort som smått! Hur var terrängen? Är den funktionell eller behöver vi jobba något med den?

Ber även jag om ursäkt om ni upplever att jag stressar er. Det är för att det skall vara rättvist och samma för alla. Vi anammade inte Dennis upplägg vad det gäller prickar för ej avslutade matcher denna turnering. Tycker ni att vi ska plocka upp det?
Johannes Einemo
HYMS

#3 Jonkanon

Jonkanon

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 65 Inlägg:

Postad 04 februari 2018 - 19:54

Tack för en toppen turnering!

Terrängen fungerade väldigt bra.
Lokalen är bäst.
Kaffevagnen kan inte vara bättre och all kärlek till kaffekungen Johannes!
Schemat funkade bra, kanske lite kort lunch.

Jag är för prickar för ej avslutade matcher. Typ 1 prick för varje ej spelad turn först vid prick 3 så händer något.

Tack igen!

Jon Josefsson

#4 mungojerrie

mungojerrie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 025 Inlägg:

Postad 04 februari 2018 - 20:56

Upplevde ni lunchen kort även på lördagen? Vi är medvetna om att schemat på söndagen var tight. Det är pga sportdans som har en stående bokning på söndagar under hela året förutom sommaren. Vi kan justeras schemat under säsongen så att vi totalt kanske tjänar 30 minuter men det skulle innebära tidigare matchstart än 8.30. Är det intressant isåfall tycker ni?
Johannes Einemo
HYMS

#5 Jaernhans

Jaernhans

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 101 Inlägg:

Postad 05 februari 2018 - 21:30

Asbra arrangemang, speciellt kaffevagnen :)

Bifaller Jons förslag om prickar vid ej avslutade matcher.

Tycker det är bra att bli påmind om tiden under match, är lätt att gå över tiden annars.

#6 Zata

Zata

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 83 Inlägg:

Postad 06 februari 2018 - 19:16

Kaffe vagnen var guld värd och alltid nybyggt och varmt.
Trängen var snyggt upplagd. Gillade även att ni försökte matcha träng med mattorna.
Bra att ni gick runt och kollade om man skulle hinna färdigt, det gjorde att man höll extra koll dom sista matcherna.

#7 Flodpress

Flodpress

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 85 Inlägg:

Postad 06 februari 2018 - 20:17

Jag tyckte att korven såld på plats var väldigt trevlig.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar