Hoppa till innehåll

Foto

Lasse O Lagge Drar Till Giant Fanatic

• Please log in to reply
85 replies to this topic

#81 Lagge

Lagge

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2 091 Inlägg:

Postad 08 oktober 2012 - 13:38

Verkar vara jäkligt mycket snack om mig utan att jag har sagt något här :P

Anledningen till att jag förlorade poäng var bara ren klantighet från min sida och jag förtjänar poängförlusten! Om jag skulle anordna en turnering och folk inte följer regelpacket skulle jag straffa dem också! Så no hard feelings mot arrangörerna, bara mot mig själv!! Becker, du ska bara vara stolt för att du lånade ut listan, är väldigt tacksam för det och det avra bara mitt eget fel! Det fanns giant rats till fler rat darts och kunde löst problemet. Anledningen till att det blev lite av eriks råttor med, var för att jag hastigt slängde upp alla slaves och mixade in lite giant rats där. Sen när jag skulle bygga andra ratdarten så saknades lite och matchen var redan lite försenad pga mig så sprang till lasse som jag visste hade fler så löste det smidigt. Sen när man skulle ställa upp armén för målning(då jag borde tänkt till) så var det åter igen stress pga andra dumma anledningar och jag glömde det. Jag förtjänar straffet men känns jäkligt surt ändå :( Första vinsten var så jävla snyggt!!

/Lagge

Johan Lagmo
Alla barnen har VM guld utom Kaj, han valde att äta medeltidspaj.
Atlantis
Team Sweden ETC - 2011 DoC
Team Sweden ETC - 2012 OnG

Team Sweden ETC - 2013 Skaven

Team Sweden ETC - 2014 DE 

#82 Jakethefake

Jakethefake

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 038 Inlägg:

Postad 08 oktober 2012 - 14:33

Stort grattis, Lagge. Mycket imponerande. De hade ingen Best General-kategori antar jag?

Och Lasse, hade du bara kört beasts så...

Ska bli schysst att lyssna på OTB sen.
Always be yourself. Unless you know Transformation of Kadon. Then always be a Mountain Chimera.

#83 dorlm

dorlm

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 171 Inlägg:

Postad 08 oktober 2012 - 16:30

Stort grattis, Lagge. Mycket imponerande. De hade ingen Best General-kategori antar jag?

Fanns dock ett par som fick högre BP.

#84 Jakethefake

Jakethefake

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 038 Inlägg:

Postad 08 oktober 2012 - 19:19

Aha, så Lagge fick varken flest totala eller flest bp. Ser inte problemet. Inte för att ta ifrån dig någon glory, Lagge - fortfarande en stor bedrift av en mycket duktig spelare - men de andra fick uppenbarligen avdrag de också för nåt, så...
Always be yourself. Unless you know Transformation of Kadon. Then always be a Mountain Chimera.

#85 Lagge

Lagge

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2 091 Inlägg:

Postad 08 oktober 2012 - 21:05

missade vart jag skrev att jag borde fått förstaplatsen i min post...

Johan Lagmo
Alla barnen har VM guld utom Kaj, han valde att äta medeltidspaj.
Atlantis
Team Sweden ETC - 2011 DoC
Team Sweden ETC - 2012 OnG

Team Sweden ETC - 2013 Skaven

Team Sweden ETC - 2014 DE 

#86 Jakethefake

Jakethefake

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 038 Inlägg:

Postad 08 oktober 2012 - 21:15

Sorry, lagge, inte riktat mot dig - tvärtom, du verkar ju till ro med det hela. Nej, jag menar att jag inte förstår diskussionen om att målningen/avsaknad av movement trays/enhetliga råttor avgjorde segraren... "Moralisk segrare", "den egentliga vinnaren", att du "åkte på en sån grej", idiotiskt beslut med bp-avdrag, etc...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar