Hoppa till innehåll

Foto

Hur går det?

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 aggraae

aggraae

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 Inlägg:

Postad 22 oktober 2007 - 15:06

Haha ja det va ju kul att komma med med citat o allt i lokal tidningen fasst man är från Göteborg trakterna thumb.gif
Does your beard hang low?
Does it dangle to and fro?
Can you tie it in a knot?
Can you tie it in a bow?
Can you sling it on your shoulder?
Like a silly manling soldier?
Does your beard hang low?

#22 stu

stu

Newbie

• Members
  • Pip
  • 7 Inlägg:

Postad 23 oktober 2007 - 13:20

Skriver battlereport HÄR för den som är intresserad smile.gif

#23 Fandén

Fandén

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 62 Inlägg:

Postad 23 oktober 2007 - 19:39

QUOTE (Mafo @ Oct 22 2007, 13:56 ) <{POST_SNAPBACK}>
Precis... Det verkade som chaos med jättar var min baneman i helgen. Efter 2 matcher ledde jag men fick möta 3 chaos efter det och tog 10 poäng på 3 matcher... 4 jättar och fick inte död på en enda. Jättar är cheese, de borde absolut bannas;-)

Ryktena om jättarna har nått ända ut till Indal!

Fandén

#24 Stefanp

Stefanp

Member

• Members
  • PipPip
  • 22 Inlägg:

Postad 24 oktober 2007 - 11:30

Ja då har man som hittat hit på detta forum oxå.
vill börja med att tacka Dea o crew. fan va skoj turnering.

Förrutom en enorm bakis på söndag morgon där jag hörde tärningarna kastas på bordet som om det var en lavin som kom farande så lyckades jag till o med ta lite poäng.

det var lilla mig som hade den mkt ovanliga Khorne armén, och som N.I.B så vackert förklarade så gick den inge bra under speltestningarna men desto bättre på turneringen. 3:e placering var inte va jag hade väntat mig. tror nog jag var mest chockad av alla.

i matchen mot Mafo så var mina Bloodletters det som avgjorde. låste fast både hans strigoi count och trall och till råga på allt så dödar min BL champ hans trall i challenge evilgrin.gif . utöver det så fick hans fina 10 black knights smaka dubbel charge från både bsb och general på chariots. vilket resulterade i 7 döda knights och en fin kapoooff på den uniten.

En ytterst rolig match var match nr 4 mot Jerry från GBG och hans tzeentch mortal arme som hade 16 power dice.
i hans runda 3 (jag började) så hade jag kommit inom 6 från 2 av hans warrior units med jätten, och skojjade att nu slår du en 10a så flyger lorden o hela kitet av bordet. och va händer? jo en 10a. lite tragiskt var det. det råkade bara vara runt 900pts i den uniten. så för att göra det roligare så fick han ta bort en annan unit istället ,, vart en skoj match ändå.. lyckades vinna med 16-4. . fick mig en ny polare den dagen.

som avrundning lägger jag in en bild på min Khorne arme.

peace
/Stefan

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar