Hoppa till innehåll

Foto

Grennicon 2005

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
7 replies to this topic

#1 Metronom

Metronom

Member

• Members
  • PipPip
  • 21 Inlägg:

Postad 22 april 2005 - 19:27

Hej allihopa!

Grennicon 2005 kommer att starta den 4-5 Juni i Gränna området, jönköping.
På våran hemsida finner ni kompregler, uppdrag, karta och hur ni anmäler er.

Hemsida
http://www.freewebs.com/grennicon2005

För Warhammer Fantasy Battle är det 2000 pts och för Warhammer 40.000 är det 1700 pts
Senaste anmälningsdag är den 24 Maj era armélistor skall också vara inlämnade tills dess.

Om ni känner några som skulle vilja vara med på Grennicon 2005 så var vänliga och informera dom

Har ni några som helst frågor så maila respektive kontaktperson:

Huvud arrangör och arrangör för w40k: Dennis Grindholmen, 0733-201 222, grennicon@hotmail.com

Arrangör för WFB: David Grindholmen, 0733-444054, grennicon@hotmail.com

Det har anmälts 8 st till Warhammer Fantasy Battle och 9 st till Warhammer 40.000

Väl mött

//Arrangörerna på Grennicon 2005

#2 emil

emil

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 076 Inlägg:

Postad 06 juni 2005 - 09:41

Tack ska ni ha för ett helt OK arrangemang. Hoppas att ni återkommer med konventet i framtiden, för jag tror att det kommer att vilja komma ännu mer spelare som vill vara med nästa år. Speciellt om ni flyttar det till Jönköping som ni pratade om? Det är på ett skönt avstånd från både Gbg, Borås, Växjö och antagligen ett antal orter till som det kommer komma möjliga deltagare till ifrån. Ni lär ju lätt kunna få 40+ till både WFB och 40K iaf.

#3 Dakoth

Dakoth

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 317 Inlägg:

Postad 06 juni 2005 - 16:58

Har ni någon resultatlista att visa upp? Kanske någon som har bilder t om..

Vore kul att veta vilka som var där och hur det gick för dem. Grennicon låg helt fel i tiden för mig i år, men nästa år ska jag försöka komma loss.

#4 Anton

Anton

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 274 Inlägg:

Postad 06 juni 2005 - 18:05

Emil vann efter att ha myglat första dagen för att få möta mjuka alvarméer på söndagen. ph34r.gif Tja, nåt måste man ju skylla på. Alltid starkt att vinna en turnering med Dogs of War. Jag blev tvåa, Simon Brehmer från någon GoB-sektion blev trea.

Hoppas på deltagare från Stockholm/Uppsala nästa år i denna halva vägen-turnering. smile.gif

#5 emil

emil

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 076 Inlägg:

Postad 06 juni 2005 - 19:11

Skulle jag mygla? blush.gif
Det var kanske därför dom var tvungna att räkna om fantasydelen: -"DoW kan omöjligt vinna, räkna om! NÅGOT måste ha blivit fel!" wink.gif

Hoppas själv att ngn klistrar in ngt resultat här sen btw.

#6 DGoE

DGoE

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 732 Inlägg:

Postad 07 juni 2005 - 16:03

Hur många deltagare var det?

#7 emil

emil

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 076 Inlägg:

Postad 07 juni 2005 - 18:34

Vi var bara 14 i WFB-turneringen, men man får hoppas på gynnsam tillväxt för arrangörerna till nästa år. Jag åker iaf gärna dit igen för att spela, det var en hel del nya ansikten och motståndare.

#8 Dakoth

Dakoth

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1 317 Inlägg:

Postad 07 juni 2005 - 19:15

QUOTE (Anton @ Jun 6 2005, 18:05 )
Hoppas på deltagare från Stockholm/Uppsala nästa år i denna halva vägen-turnering.  smile.gif

Ska som sagt försöka komma nästa år och drar med mig lite uppsalaiter i sådana fall. Och om den ligger efter 6 juni nästa år så tror jag nog det kommer att locka fler atlantoider än oss gamla gubbar.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar